واکنش سخنگوی دولت به تعطیلی شبکه من و تو

سخنگوی دولت با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و راهپیمایی‌های جهانی در حمایت از مردم فلسطین در کشورهای مختلف، گفت: تحولاتی که در سه ماه اخیر در منطقه و جهان شکل گرفته است نیز نشانه دیگری از تغییر هندسه تحولات جهان به نفع استقلال و عدالت طلبی و ظلم‌ستیزی ملت‌های آزادی خواه جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد دولت در ۲ سال گذشته، ادامه داد: در بیش از ۲ سال گذشته ما ۱۱ پرتاب فضایی داشتیم. در زمانی که از هر طرف تحریم و محاصره کرده‌اند و می‌خواستند ملت ما را زمین‌گیر کنند، کشور ما رکورددار پرتاب ماهواره شد.

بهادری جهرمی گفت: دشمنان ملت ایران همه تلاش و توان خود را گذاشتند تا مردم را به خیابان بیاورند اما مردم برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر و ۲۲ بهمن تماشایی بیرون آمدند.

سخنگوی دولت گفت: ۱۴ سال در یک شبکه ماهواره‌ای ضدایرانی که بودجه سالانه آن بیش از ۱۰ برابر یارانه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات داخلی بود، تلاش کرد در پوشش سرگرمی، دیکتاتور خائن و فراری را سفیدشویی کنند اما نهایتاً در آستانه دهه فجر تعطیل شد. یعنی هزینه می‌کنند و تلاش دارند اما در نهایت شکست می‌خورند و مانند منافقین در آلبانی برای خود دنبال جای خواب هستند.

وی افزود: باید بدانیم گرد و خاک بلند شده در هوا، متفاوت از جنگ‌های رسانه‌ای است. در جبهه‌های مختلف دشمن تلاش کرده، هزینه داشته اما موفق نشده است. ایران اگر اقتدار و موفقیت داشته در گرو حضور مردم در صحنه‌های مهم است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: اقتدار مردم و جمهوری اسلامی در اقتدار مردم است که جلوه‌هایی از آن را در اربعین، غدیر و ماه محرم نشان دادند و همین مردم پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های دفاعی، علمی، سلامت، صنعتی را خلق کردند.

سخنگوی دولت گفت: ۷۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را دولت با مشارکت مردم احیا می‌کند تا مردم اقتصاد را بچرخانند. امروز در جریان سفر استانی رییس‌جمهور به بندرعباس چندین هزار مجوز کسب و کار صیادی صادر می‌شود تا مردم اقتصاد دریا را دست بگیرند. کلنگ چند نیروگاه اتمی به زمین خورد.‌ سرعت تحول امروز بالاست و دولت در تلاش است تا عقب‌ماندگی گذشته را جبران کند. در حوزه بین‌الملل امروز با عضویت در شانگهای و بریکس اعلام کردیم که انزوای ایران معنا ندارد.

وی‌ اظهار کرد: افتخار انقلاب، حضور گسترده جوانان در مجالس معنوی، اعتکاف و هیئت‌ها است.