مردم فلسطین امروز پرچمدار مجاهدت در جهان هستند

  احمد وحیدی وزیر کشور امروز (شنبه ۱۴ بهمن ماه) در همایش بین المللی «بهار ۴۶؛ فلسطین در آستانه آزادی، خیزش عدالت خواهی جهانی» که در سالن همایش‌های فردوسی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: امروز فجری در فلسطین ایجاد شده و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، امروز فلسطین کانون توجهات در دنیا است.

وی افزود: مردم پایدار فلسطین امروز پرچمدار مجاهدت در جهان هستند به گونه‌ای که دشمن را به لرزه در آورده اند و دشمن در یک بن بست کامل قرار دارد که باید چه کند.

وزیر کشور گفت: امروز ضد و نقیض‌هایی که از حامیان رژیم صهیونیستی گفته می‌شود، فروپاشی ذهنی، برنامه‌ای و راهبردی رژیم صهیونیستی در این اظهارات کاملا مشاهده می‌شود.

وحیدی تصریح کرد: در موضع گیری‌های کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی و جنایت پیشه‌های آن‌ها نیز بن بست رژیم کاملا مشاهده می‌شود و این را ملت مقاوم فلسطین برای آن‌ها رقم زده اند.

وی گفت: دشمن یک روز گفت غزه را نابود می‌کنیم، یک روز گفت حماس را نابود می‌کنیم، یک روز گفت همه اسرایمان را آزاد می‌کنیم، اما شما دیدید که هیچ کدام از این‌ها محقق نشد و این‌ها جز خیال بافی از جانب رژیم و حامیان آن‌ها چیز دیگری نبود.

مردم فلسطین امروز پرچمدار مجاهدت در جهان هستند

وزیر کشور با بیان اینکه امروز فلسطینیان پرچم دار مقاومت هستند و بر روی معادلات جهانی تاثیرگذاری جدی دارند، اظهار کرد: تاکنون هیچگاه به این گستردگی حضور و هم‌رأیی مردم جهان را در رابطه با موضوع ضد صهیونیستی ندیده‌ایم؛ این مسیری که به ضد استکباری تبدیل خواهد شد، ناشی از نادانی سران این کشور‌های استکباری است به عبارت دیگر اینکه بیش از ۱۷ هفته مردم در اروپا و آمریکا در اعتراضات ضد صهیونیستی شرکت می‌کنند از جمله نشانه‌های موضوع مرود اشاره است.

وحیدی عنوان کرد: امروز ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی در جنگ قرار دارد، اما کشور‌های استکباری به کمک رسانه‌های خود می‌خواهند وانمود کنند که در فلسطین حماس با صهیونیست‌ها مقابله می‌کند چون با این کار دنبال ایجاد انشقاق در میان مردم فلسطین هستند و البته چنین کاری را هم در رابطه با مردم یمن در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و کشور‌های استکباری شکست‌های خود را به ایران نسبت می‌دهند که این غلط است، چون گروه‌های مقاومت خودشان برای مقابله با استکبار تصمیم می‌گیرند، اما آن‌ها این گونه وانمود می‌کنند که شکست آن‌ها در برابر گروه‌های مقاومت نیست بلکه در برابر ایران شکست را متحمل شدند.

وزیر کشور با بیان اینکه بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب فرق است، گفت: اسلام آمریکایی دائم دست در دست آمریکایی‌ها دارد؛ ما باید بدانیم اسلامی که عدالت خواه و ضد رژیم صهیونیستی است اسلام ناب است.

وحیدی بیان کرد: راهی که شروع شده نشان دهنده پیروزی ملت فلسطین است، زیرا اگر پایداری یک گروه بود تا الان شکست خورده بود، ولی چون ملت فلسطین در برابر ارتش صهیونیستی قرار دارد اجازه ندادند آن‌ها به اهداف خود دست یابند.

وی تأکید کرد: در شورای امنیت و سیاستگذاری‌های اصلی بین‌المللی، کشور‌های اسلامی حضور ندارند در حالی که باید نقش آفرین چنین صحنه‌هایی باشند؛ هر روز باید حرکت و اقدام جدیدی را برای حمایت از مردم فلسطین انجام دهیم، زیرا انقلاب اسلامی از بدو شروع تاکنون همواره یکی از شعار‌های اصلی خود حمایت از فلسطین بوده و هست.

وزیر کشور در پایان گفت: جریانی که در انتخابات پیش روی داریم نشان دهنده تحقق مردم‌سالاری دینی و اصالت نقش مردم در اسلام ناب است، چون در اسلام آمریکایی برای مردم نقشی قائل نیستند.