حداد عادل هشدار داد؛ هدف دشمن جدایی مردم از نظام است

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ظهر امروز سه شنبه هفدهم در اولین گردهمایی طلاب، روحانیون و ائمه جماعت مساجد شهر تهران خاطرنشان کرد: در ابتدا دهه فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض می کنم.

حداد عادل با اشاره به شهادت امام موسی کاظم تصریح کرد: باید پرسید چرا همه امامان ما را به شهادت رساندند.

وی افزود: جواب این موضوع مشخص است که برپایی حکومت دینی وظیفه ائمه بوده و به همین دلیل دشمنی ها علیه شان زیاد بوده و امامان را به شهادت می رساندند.

وی در ادامه گفت: در دوران ما خداوند این طور مقدر کرده بود که با توکل امام راحل در ایران در عین ناباوری جهانیان حکومت دینی تاسیس کرد.

وی افزود: در دنیای غرب بعد از رنسانس، پرونده حکومت دینی را بسته بودند و این موضوع را متعلق به تاریخ گذشته می دادند.

وی خاطرنشان کرد: امام در چنین دنیایی آمد و حکومت دینی تاسیس کرد، با شکست امپراطوری عثمانی و متلاشی شدن و بخش بخش شدن آن امپراطوری، ترکیه را مجبور کردند که در متن قانون اساسی خودش، صراحتا به جدایی دین از سیاست تاکید کند.

رئیس شورای ائتلاف عنوان کرد: همین غده شوم سرطانی اسرائیل را در همان ایام سال های شروع نهضت امام کاشتند.

وی افزود: از روز اول شروع کردند به مخالفت با انقلاب، و اگر موفق نشده اند بخاطر این بود که نتوانستند و بعد هم هشت سال علیه این کشور جنگ راه انداختند و بعد از جنگ هم به سراغ جنگ فرهنگی و بعد هم تحریم و امروز هم به سراغ تحریف حقایق رفته اند.

وی در ادامه گفت: آمریکایی در هرجای دیگر دنیا دست شان برسد و زورشان برسد همان کاری را خواهند کرد که در غزه و فلسطین می کنند.

حداد عادل هشدار داد؛ هدف دشمن جدایی مردم از نظام است

وی افزود: وقتی صحبت از امام می شود رهبر انقلاب و دقیقا مراقبت دارند که انقلاب از آن جهتی که امام ترسیم کرده بودند منحرف نشود.

وی گفت: امروز ما در آستانه دو انتخابات قرار داریم، و یک عامل پیروزی انقلاب حضور مردم در بطن این حادثه بزرگ بود و انتخابات هم تبلور حضور مردم است.

وی افزود: هدف دشمن این است که مردم را از انقلاب جدا کند و به این نتیجه رسیده که گلوی مردم را به تحریم فشار داده تا با فشار اقتصادی به مردم، مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند.

حداد عادل در ادامه گفت: مردم را به در فشار معیشت قرار می دهند و بعد هم در رسانه های شان تحریف می کنند و این موضوع را به گردن انقلاب اسلامی می اندازند و دوست ندارند که مردم در انتخابات بیایند پای صندوق.


وی خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با روحانیت در حفظ ارتباط مردم با حاکمیت موضوعیت دارد و ائمه جماعت راحت تر با مردم در ارتباط هستند و وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی افزود: این تماس بی واسطه مردم با روحانیون در مساجد یک سرمایه مهم برای انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: بنده خواهش می کنم از این ظرفیت استفاده کنید و برای روشن نگاه داشتن چراغی که امام برافروختن قدم بردارید، مردم مشکلاتی دارند و در مسائل اقتصادی هم حتما حق دارند باید تلاش کنیم فشار بر مردم کمک بشود و مردم را به مشارکت در انتخابات سوق دهیم.

وی در ادامه گفت: اگر گرفتاری هست یکی از راه های قدرت بخشیدن به نظام حضور پرشور مردم در انتخابات است و همه کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند

وی افزود: ما در شورای ائتلاف وظیفه داریم افراد صالح را انتخاب کنیم و به مردم معرفی کنیم ولی بنده به عنوان نمونه عرض کنم، اگر آقای آقامیری در شورای شهر هستند نتیجه همین تشکیلات ائتلاف و ما چهار سال پیش ایشان را نمی شناختیم فردی که دکتری عمران دارد و امروز هفته ای نیست که ایشان در یکی از مساجد تهران حضور نداشته باشد.

وی افزود: این یک نمونه از جنس کار ما است، در حال حاضر بحث و موضوع اصلی مشارکت است و مردم متدین خودشان تشخیص می دهند که به چه کسانی رای بدهند.