دعوت علما و مراجع برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

حضرات آیات مکارم شیرازی ، نوری همدانی و جوادی آملی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند. 

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن باید باشکوه‌تر از هرسال برگزار شود، چراکه دشمنان ما همواره به کار ما نگاه می‌کنند، پس باید شکوه و عظمتی را رقم بزنیم که در سال‌های قبل مثل آن نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال لازم است تمام مردم محترم و مسلمان ایران از مرد و زن، باشکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان بدانند وحدت و اتحاد ما و آن جریانی که امام به وجود آورده است، همچنان بر عظمت و گرمی و اهمیت خود باقی و استوار است.

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که امسال سال مخصوصی است، تصریح کرد: دشمنان ما وارد میدان شده‌اند و ما هم باید باقدرت بیشتر و اجتماع و شکوه بیشتر به میدان بیاییم تا آنها بدانند خط و راه امام همچنان و روزبه‌روز با عظمت‌تر از قبل برقرار است.

آیت الله جوادی آملی در سخنانی اظهار داشت: الآن در آستانه 22 بهمن هستیم، امیدواریم همه شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب با شهدای کربلا محشور شوند و همه شما و بزرگان و کسانی که از اول با امام بودند و با این انقلاب بودند؛ ان‌شاءالله تحت عنایت خاص حضرات اهل‌بیت(ع) و امام عصر(عج) هستید.

دعوت علما و مراجع برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

وی با مهم دانستن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: سعی کنید این پرچم را تا زمان ظهور حضرت حجت(عج) حفظ کنید  و به دست او بدهید و همه در مراسم 22 بهمن شرکت کنید و کاری کنید که جای پیامبر بنشینید، که این راه شدنی است.

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که این نظام بابرکت خون‌های شهدا به دست ما رسیده است، گفت: امروز همه ما موظفیم هم حوزه خوبی داشته باشیم، هم دانشگاه خوبی داشته باشم، هم مسئولان خوبی داشته باشیم و هم جمعیت خوبی داشته باشیم که حق امام و شهدا و بزرگانی که در این راه رحلت کردند را داشته باشیم.

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، امروز در مراسم عیدسعید مبعث و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بر همگان لازم است تا در این راهپیمایی مهم شرکت کنند.

این مرجع معظم تقلید افزود: هم سعی کنید در راهپیمایی شرکت کنید و هم دیگران را به حضور دعوت کنید.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تحولات رخ داده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی کشور به بیگانه در بسیاری از زمینه‌ها قطع شد.

وی افزود: این انقلاب اسلامی بود که ایران را در جهان سر افراز و سربلند کرد.