به گزارش افکارنیوز، عبدالله سامری امروز در گفتوگو با فارس در خرمشهر اظهار کرد: استان خوزستان در حال حاضر در بخشهای مختلف از ضعف و ناکارآمدی مدیریتی رنج میبرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین این مدیریت‌ها مدیریت استان است که بیش از حد انتظار برای مدیریت، در استان بوده و هر چه در توان داشته انجام داده و دیگر نمی‌توان انتظاری از وی داشت.

نماینده مردم خرمشهر خاطرنشان کرد: استان خوزستان نیازمند یک استاندار تازه نفس، شجاع و پویاتر است چرا که این استان وضعیت ویژه‌ای دارد.

سامری تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار مجلس مجمع نمایندگان خوزستان درخواست برگزاری جلسه‌ای با استاندار برای بررسی وضعیت استان و انتظارات نمایندگان از استاندار کردند که استاندار حاضر به شرکت در این جلسه نشد.

وی افزود: استاندار علناً گفت رئیس جمهور مخالف برگزاری جلسه استانداران با نمایندگان است و اگر بفهمد من با شما جلسه داشتم سریعاً من را برکنار می‌کند.

وی اظهار کرد: این حرف و اقدام استاندار در واقع توهین به مردم و نمایندگان آنان در مجلس است و از استاندار بعید بود اینگونه بهانه‌تراشی بکند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دید ما استاندار خوزستان بایستی هر چه سریعتر جابجا شود و دولت هر چه زودتر گزینه جایگزین معرفی کند.

سامری گفت: ما از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این موضوع استفاده خواهیم کرد و امیدواریم دولت نیز همچون تغییراتی که در برخی استانها انجام داد با توجه به حضور بیش از حد حجازی در استانداری خوزستان، تغییرات در خوزستان را نیز در آینده‌ای نزدیک کلید بزند.

وی ابراز امیدواری کرد دولت با نمایندگان در خصوص گزینه جایگزین هماهنگی و تعامل داشته باشد.