نتایج انتخابات ۱۴۰۲ کرمان+اسامی

رحمان جلالی ، پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رأی نفر اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رأی نفر دوم شدند وبه مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی افزود: همچنین محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رأی نفر سوم و محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رأی نفر چهارم شدند.

وی با بیان اینکه مردم کرمان در عمل ولایتمداری و تبعیت از توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی را نشان دادند افزود: استان کرمان با همدلی و هم افزایی رقابت انتخاباتی سالم و امنی را برگزار کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عبدالحسین همتی سراپرده با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رأی توسط مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به کسب ۵۶ هزار و ۴۹۲ توسط منتخب مردم (احمد انارکی محمدی) در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار افزود: در حوزه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی ۳۷ هزار و ۶۲۱ نفر منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب، جازموریان و کهنوج منصور شکراللهی ۸۲ هزار و ۵۸۶ رأی را به خود اختصاص داده است.

نتایج انتخابات ۱۴۰۲ کرمان

جلالی، با اشاره به انتخاب مجدد حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی توسط مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رأی، گفت: در حوزه انتخابیه بردسیر و سیرجان نیز محمد معتمدی زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رأی توسط مردم برای نمایندگی مجلس دوازدهم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رأی منتخب مردم شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور داشتیم، افزود: میزان مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور ۴۱ درصد و کل استان کرمان حدود ۵۰ درصد بود.