تشکیل پرونده برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان

امیرحسین قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی گفت: خدمات مرتبط با شهدا و جانبازان حادثه تروریستی کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه گزارشگران فساد توسط بنیاد شهید گفت: ما در راستای توسعه شفافیت  و برنامه‌‌ای که خود دولت در حوزه سوت‌زنی دارد مشابه سامانه دولت را در بنیاد شهید هم راه‌اندازی کردیم که در بخش‌های مختلف بنیاد چه حوزه‌های خدماتی بنیاد و چه موسسات وابسته به بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی دید بتواند اسناد و مدارک خود را بارگذاری کند. 

وی درباره شهدای حادثه کرمان خاطرنشان کرد: هم جانبازان و هم شهدای این حادثه تروریستی تشکیل پرونده شده اند و خدمات نیز برای آنها شروع شده است. اخیرا یکی از عزیزانی که دچار ضایعه نخایی گردنی شد بود به خیل شهدا اضافه شد. 

قاضی زاده هاشمی

قاضی‌زاده همچنین در رابطه با حادثه جمعه خونین زاهدان گفت: هرکسی که استانداری زاهدان به ما معرفی کرده ما خدمات را برای آنها شروع کردیم.

رئیس بنیاد شهید در پایان گفت: روز 22 اسفند روز شهید و روز تشکیل بنیاد شهید به دستور حضرت امام است، لذا از هفته آینده هفته شهید نامگذاری شده و نمایشگاهی از اقدامات خادمان شهدا در بنیاد شهید تشکیل شده و بازدیدکنندگان با تنوع فعالیت ها و خدمات بنیاد شهید بیشتر آشنا می‌شوند.