خبر مهم سردار حاجی زاده

سردار حاجی زاده ، فرمانده هوا فضای سپاه در حاشیه سفر گروه های دانش آموزی مدارس سمپاد به اهواز و بازدید دانش آموزان از پهبادهای ساخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ما در تمام حوزه‌ها پیشرفت های زیادی داشته ایم. فعالیت‌های هوا و فضا مستمر است و همگی به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در باره دستاوردهای صنعت موشکی و هوافضای کشور افزود: در حوزه فضایی بسیاری از سدها شکسته شده است. موفقیت ها در آینده با فواصل کمتری رونمایی خواهند شد. ما در حوزه های علمی نیز از صنعت هوا فضا بهره می بریم به عنوان مثال در شناسایی حوزه های صنعت فولاد و الکترونیک و حتی پزشکی .اما استفاده از این صنعت درزمینه زیرساخت ها خواهد بود. اما پر تعداد که رونمایی از آنها ادامه دار خواهد بود.

سردار حاجی زاده

فرمانده هوافضای سپاه در پاسخ به این سوال که در آستانه سال جدید وضعیت امنیتی مرزهای کشور به ویژه مرزهای غربی کشور را چطور ارزیابی می‌کنید و چرا در سال گذشته شاهد حجم گسترده‌ای از نا امنی‌ها در مرزهای کشور بودیم، گفت: قطعا در حوزه ناامنی ما شاهد تحرکاتی بوده ایم اما اقدامات پرشمار اغلب توسط افرادی با تیم های چند نفره بوده است. اغلب آنها نیز بسیار سریع شناسایی شده و قبل از اینکه موفق به عملیاتی شوند،دستگیر شده و عملیات ها ناکام می ماند. درصد ناچیزی از آنها موفقیت هایی پیدا می کنند که بلافاصله دستگیر می شوند.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و انتظامی و حفاظت اطلاعات همه فعال و گوش بزنگ هستند، گفت: امنیتی که شما می بینید مرهون تلاش و زحمات آنهاست.