خبرخوش معاون وزیر

ابوالفضل باقری فرد در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در حاشیه بازدید و افتتاح چند پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه یکی از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه درمان و آموزش است که امروز بزرگترین مرکز آزمایشگاهی در این استان افتتاح شد.

وی افزود: آزمایشگاه مرجع منطقه‌ای غرب کشور در استان کرمانشاه جز پیشرفته‌ترین آزیشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف آزمایشگاهی بوده که با دریافت و جمع آوری نمونه‌ها در استان به تشخیص بیماری و سهولت در انجام امور مربوطه به مراجعین سایر آزمایشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت همچنین به افتتاح مرکز مهارتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز اشاره و تصریح کرد: این مرکز با وجود قدمت خود از سال ۹۲ امروز با تجهیزات پیشرفته‌تری در حوزه آموزش شبیه‌سازی تخصصی و فوق تخصصی افتتاح شد.

خبرخوش معاون وزیر

باقری فرد در ادامه دستیاری در کشور نیز تاکید و خاطر نشان کرد: به منظور رفاه و ایجاد شرایط بهتر برای دستیاران بیمارستانی در سال آینده افزایش حق الزحمه در سراسر کشور به میزان ۴۰ تا ۴۵ درصد را خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به لزوم بکاری گیری کادر درمان و دستیاران بیمارستانی در ایام نوروز با شیفت‌بندی تمام مراکز درمان ارائه خدمات خواهند داشت.