مقاومت همچنان قدرتمند ایستاده و بینی صهیونیست ها را به خاک خواهد مالید

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:
این قرآن است که توانسته ‌این قله‌ی استقامت را در غزه و در فلسطین به دنیا نشان بدهد، این صبری است که قرآن میخواهد،‌ این استقامتی است که قرآن توصیه میکند. این پاداشی است که قرآن به صابرین وعده میدهد، این است که اینها را نگه داشته.

امروز کاری که در غزه دارد انجام میگیرد از دو طرف در اوج است. از لحاظ جنایت و خباثت و وحشی‌گری و خونخواری در اوج است. بنده سراغ ندارم. در جایی دشمنی مجهز به انواع سلاح حمله کند به یک مردمی که هیچ سلاحی ندارند. نه اینکه سلاح‌هایشان عقب‌تر است، هیچ سلاحی ندارند.

مردم بی‌دفاع غزه، مردم عادی در بیمارستان، در مسجد، در کوچه و بازار که سلاح ندارند. حمله کند با انواع سلاح و به این اکتفا نکند، گرسنگی و تشنگی بدهد به این مردم بی‌دفاع و بچه‌های کوچک، کودکان شیرخوار از گرسنگی بمیرند، بنده سراغ ندارم. این اوج خونخواری است، اوج وحشی‌گری است. این مفتضح کننده‌ی آن تمدنی است که عقبه‌اش اینهاست. اینها تمدن غرب است، این دیگر پشت پرده نیست، این واضح است، آشکار است، جلوی چشم همه است. همه‌ی دنیا دارند میبینند.

آن طرف قضیه هم در اوج است، این صبر بی‌نظیر، این ایستادگی مردم، قدرت رزمندگی حماس یک طرف و مقاومت موجود فلسطین، در غزه، قدرت این رزمندگی اینها یک طرف، استقامت مردم و خسته نشدن مردم یک طرف. البته دشمن هیچ غلطی نتوانسته بکند، نتوانسته به مقاومت ضربه بزند.

مبارزین مقاومت به بیرون پیغام دادند که حالا به گوش ما هم رسیده که از ناحیه‌ی ما نگران نباشید. از ناحیه‌ی ما نگران نباشید. ما اغلب یعنی بیش از اغلب نزدیک به ۹۰ درصد مثلاً امکاناتمان و توانایی‌هایمان محفوظ است. خیلی مهم است. چند ماه است دارند با انواع سلاحها، با انواع کمکهای خائنانه و ظالمانه‌ی آمریکا و دیگران میجنگند با مقاومت فلسطین مقاومت هم چنان قدرتمند، هم چنان ایستاده آنجا حضور دارد و به توفیق الهی به فضل الهی مقاومت بینی صهیونیستها را به خاک خواهد مالید.

دنیای اسلام مکلّف است، موظف است، تکلیف دینی دارد، هر کس هر جور میتواند کمک کند و حرام قطعی و جنایت واقعی است کمک به دشمن اینها از سوی هر کسی باشد. و متأسفانه در دنیای اسلام هستند کسانی، قدرتهایی، دولتهایی که به دشمنان این مردم مظلوم کمک میکنند