دستور ویژه وزیر کشور

احمد وحیدی وزیر کشور در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر که در طی بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور صورت گرفت، گفت:نباید مسافرین ما با یک قیمت‌های افسارگسیخته مواجه باشند.

نمره منفی ۷۸ درصد کاربران خبرآنلاین به عملکرد دولت رئیسی در تحقق تحقق شعار « مهار تورم، رشد تولید»

:‌ در میادین میوه و تره بار و در حوزه‌های مختلف قیمت‌ها باید متناسب و مناسب به مردم فروخته شود، لذا رعایت این مسئله مهم است.

احمد وحیدی

وحیدی همچنین رعایت مسائل بهداشتی و محیط زیستی را مسئله‌ای مهم عنوان کرد و افزود:‌ در این جهت قرار بود سلسله نمایشگاه‌هایی راه بیفتد که بتوانند مسائل و کالاهای مورد نیاز مردم و مسافرین را با قیمیت مناسب ارائه دهند.

وزیر کشور با اشاره به مسئله گردشگری مذهبی، گفت: در برخی از استان‌های کشور مانند خراسان رضوی، استان قم، استان فارس و سایر استان‌های دیگر که مردم ما علاقه‌مند سفر به آنجا هستند ظرفیت بسیار بالایی در این باره وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از سازمان اوقاف برای فراهم کردن ظرفیت امامزادگان، خاطرنشان کرد:‌ فراهم کردن و ارائه امکانات فرهنگی خوب در این اماکن بسیار می‌تواند کمک کند.

وحیدی تاکید کرد:‌ ستاد اقامه نماز خیلی دارای اهمیت است؛ یک فریضه مهمی است که در این اوضاع و شرایط حتماً مردم ما نیاز دارند و حتماً نمازخانه‌ها و مساجد با رعایت نظافت و مرتب باز باشند که مسافرین ما برای این امر به دنبال مسجد و یا نمازخانه نگردند که با در بسته مواجه شوند و یا امکانات لازم در آنجا نباشد.