پیام مهم سفر رهبران‌ مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز قدس

حسین امیر عبداللهیان ، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد النخّاله، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با وی در وزارت خارجه کشورمان از نقش مهم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مبارزه علیه تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی تجلیل کرد.

امیرعبداللهیان وحدت جریان‌های مقاومت در فلسطین و نوار غزه در نبرد جاری را یکی از جلوه‌های ارزشمند ملت فلسطین دانست و افزود: در سایه وحدت و انسجام جریان‌های مقاومت فلسطین و نبرد قهرمانانه آنان و نیز ایستادگی تاریخی و مثال زدنی ملت فلسطین، روحیه دشمن درهم شکست و برغم همه سختی ها و تلخی‌ها، اما پیروزی‌های بزرگی در جبهه‌های مختلف سیاسی، حقوقی، بین‌المللی و میدانی نصیب ملت فلسطین شده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تشکر از حمایت‌های ایران از مردم و آرمان فلسطین تصریح کرد: ان‌شاءالله در پایان عملیات طوفان الاقصی شاهد پیروزی‌مان بر صهیونیست‌ها خواهیم بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان سفر رهبران‌ مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز جهانی قدس را حاوی پیام مهمی برای منطقه و جهان دانست و ابراز اطمینان کرد که روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری از سوی ملتهای آزاده جهان گرامی داشته خواهد شد.

پیام مهم سفر رهبران‌ مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز قدس

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به افزایش بحران‌های چندلایه در داخل رژیم صهیونیستی گفت: امروز ملت فلسطین از هر زمان دیگری مقتدرتر و مورد حمایت ملتهای جهان می باشد و رژیم صهیونیستی منفورتر و منزوی تر از هر زمان دیگری است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد بی تردید جهان شاهد پیروزی های بیشتر ملت و مقاومت فلسطین در آینده خواهد بود.