اعلام جزئیات تشییع و تدفین پیکر سرلشکر شهید زاهدی

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در نشستی با حضور مسوولان اجرایی استان گفت: پیکر شهید زاهدی جمعه این هفته روز قدس در تهران تشییع و بعدازظهر وارد اصفهان خواهد شد.

سردار مجتبی فدا افزود: مراسم وداع با پیکر این شهید شامگاه جمعه در رهنان و سحر شنبه (۱۸ فروردین) نیز در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار می‌شود.

او گفت: مراسم تشییع پیکر شهید زاهدی شنبه ۱۸ فروردین از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: محل دفن سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت وی کنار همرزمان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

در این نشست استاندار اصفهان نیز گفت: با تشییع باشکوه شهید زاهدی در اصفهان می‌توان موجی از امید را در دل جبهه مقاومت و مردم به وجود آورد.

سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه پایمردی این شهید ولامقام به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ساده زیستی و پر تلاش بودن در کار از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این شهید است، افزود: اگر امروز اتفاقات مهمی در جبهه مقاومت رخ داده و شاهد پیروزی‌های این جبهه علیه رژیم صهیونیستی هستیم با مجاهدت شبانه روزی قدس و مقاومت حاصل شده است.

جانثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری هم در این نشست به دیگر وظایف دستگاه‌های اجرایی استان در مراسم تشییع اشاره کرد و گفت: مسوولیت برگزاری مراسم تشییع با سپاه صاحب الزمان (عج) استان است و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی شامل شهرداری، سازمان تبلیغات، صداوسیما، اورژانس، هلال احمر، نیروهای نظامی و امنیتی با هماهنگی این ارگان به وظایف خود عمل می‌کنند.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان هم در این نشست، گفت: ویژگی اصلی این شهید والامقام این بود که سرباز ولایت بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون هیچ چشم داشتی همه وجود خود را برای اسلام و اهل بیت و مردم فدا کردند.

سردار جواد استکی افزود: درجه بندگی سردار زاهدی را رزمندگان می‌دانند، ایشان برای رضایت خداوند متعال و ادای تکلیف در برابر اسلام و انقلاب همواره تلاش می‌کردند و مطابق امر ولایت بودند.

اوگفت: هر مأموریتی که به این شهید والامقام واگذار می‌شد را با تمام توان به ثمر می‌رساندند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

سردار جواد استکی افزود: سرلشکر شهید زاهدی فرماندهی شجاع، دلاور، مدبر، فکور، با تجربه، متواضع و با تقوا بود و به هیچ چیزی در دنیا وابستگی نداشتند و تمام وجود خود را صرف مسیر انقلاب کرد. سردار استکی اضافه کرد: امیدوارم با اجرای برنامه‌ای هماهنگ و منسجم بتوانیم در استان اصفهان و کشور حق این شهید بزرگوار را ادا کنیم.