اراجیف یک مقام صهیونیست درباره ایران

به نقل از رسانه های عربی، «هرتزی هالیوی» در این باره گفت: ما در جبهه های متعددی در حال نبرد هستیم و به شدت در میادین نزدیک و دور با ایران مقابله می کنیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد: تل آویو پیشتر اعلام کرده است که جنگ طولانی خواهد بود و هنوز به اهداف تعیین شده اش دست نیافته است.

باوجود اینکه این رژیم به تازگی ناگزیر به پذیرش شکست و خروج از «خان یونس» شده است اما هالیوی چشمان خود را بر این واقعیت بست و گفت : به راه خود برای دستیابی به پیروزی ادامه خواهیم داد و هنوز به طور کامل از غزه خارج نشده اند.

این مقام نظامی صهیونیست تصریح کرد: هنوز هیچ گونه فشار بین المللی درباره عملیات نظامی مان در غزه بر ما اعمال نشده است اما باید برای سناریوهای پیچیده در آینده آماده باشیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر افزود: هنوز شمار زیادی از نیروهایمان در غزه حضور دارند و جنگ طولانی خواهد بود.

هالیوی همچنین اعتراف کرد: ما در جنگ غزه، بهای سنگینی را می پردازیم و شمار زیادی از نظامیان و فرماندهانمان را از دست داده ایم.

وی همانند دیگر مقام‌های رژیم صهیونیستی به گزافه‌گویی پرداخت و گفت: هیچ نیرویی از حماس را در غزه باقی نخواهیم گذاشت و در زمان مناسب درباره تعامل با آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به متلاشی کردن نظامی و حاکمیتی غزه به نحوی که «ثبات در منطقه برقرار شود» ادامه خواهیم داد.

هالیوی خاطرنشان کرد: ما تاکنون نتوانسته ایم یکی از اسرایمان به نام «العاد کاتسیر» را آزاد و به صورت زنده از غزه خارج کنیم.

این مقام اشغالگر همچنین مدعی شد: آزاد کردن اسرا، بیش از هر هدف دیگری در جنگ اهمیت دارد و تلاش خواهیم کرد شمار هرچه بیشتری از اسرا را زنده و همچنین اجساد اسرای کشته شده را از غزه بازگردانیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با تهدید حزب الله لبنان گفت: حزب الله باید به دلیل مشارکت در جنگ، بهای فزاینده ای بپردازد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

اراجیف یک مقام صهیونیست درباره ایران

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند.

این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، بنیامین نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند.