دلار بی‌پشتوانه را کنار بگذاریم

 «احمد حسین فلاحی » نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، ضمن محکوم کردن شدید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران ، اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی فقط با مجازات شدید که مطالبه امت اسلام و ملت ایران است، امکان پذیر است.

وی بیان کرد: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است تا این سگ‌های هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه (عج) را فراهم آورد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: راه نجات تلاطم اقتصادی کشور، عملیاتی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی کنار گذاشتن دلار بی پشتوانه است. بارها در نرخ گذاری داخلی که با دلار صورت گرفته بود، مقام معظم رهبری گلایه‌هایی مطرح و فرمودند که باید آقایی دلار را بشکنیم.

دلار بی‌پشتوانه را کنار بگذاریم

فلاحی با تاکید بر لزوم توجه به عدالت در نظام پرداخت‌ها، گفت: مردم مشکلات اقتصادی و تورم را تحمل می‌کنند، اما تبعیض در پرداخت را تحمل نمی‌کنند. تنها راه درمان مشکلات اقتصادی، اصلاح تیم اقتصادی دولت است و تا زمانی که این تیم و نگاه‌ها اصلاح نشود، مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داشت.