پیام رئیسی به مردم ایران

سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر با طلب گشایش و پیروزی در این روز پربرکت برای همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین، تصریح کرد: امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«فَإِذَا کَانَتْ لَیلَةُ الْفِطْرِ وَ هِی تُسَمَّی لَیلَةَ الْجَوَائِزِ أَعْطَی اللَّهُ الْعَامِلینَ أَجْرَهُمْ بِغَیرِ حِسَابٍ» (رسول اکرم (ص))

فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی تبریک می‌گویم. عید فطر، عید تعالی و موسم شکفتن جوانه‌های اخلاص و ایمان در دل و جان انسان‌هایی است که با تقرب به ساحت آسمانی، از چشمه زلال فیض الطاف الهی بهره‌مند شده‌اند.

اکنون که ماه مبارک رمضان با همه عظمت و معنویتش به سر آمده، امیدوارم به مدد خدای سبحان و بخشاینده، برکات و فضیلت‌های این ماه عزیز در زندگی فردی و اجتماعی همه ما جاری و ساری شود.

پیام رئیسی به مردم ایران

همچنین در این روز پربرکت از خداوند بزرگ برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین که همچنان آماج ظلم و ستم و بیدادگری رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، طلب گشایش و پیروزی ‌می‌کنم.

امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است. امید دارم که به برکت انوار و فضایل ماه مبارک رمضان، شاهد استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و ممکن برای دفاع از مظلومان فلسطین و برداشتن گام‌های موثر و عملی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها و کاهش آلام ملت رنجدیده فلسطین باشیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزی و توفیق مردم ایران را در تمامی عرصه‌ها خواستارم و اطمینان دارم این ملت بزرگ در سایه انسجام و وحدت ملی و تأسی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برای عزت، سرافرازی و اعتلای کشور عزیزمان ایران برخواهد داشت.