پیام ولایتی به اسماعیل هنیه

متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سه تن از فرزندان برومند اسماعیل هنیه و تعدادی از نوه ها و اعضای خانواده ایشان در اثر حمله ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید و بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را نشان داد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با این اقدامات روز به روز انزوای خود در سطح بین الملل و در افکار عمومی را تسریع می نماید و به دلیل شکست های متعدد در میدان نبرد که نشان از ضعف بیشتر و اذعان به شکست دارد، دست به چنین ترورهای ناجوانمردانه و قتل عام ملت مظلوم فلسطین و غزه می زند، هر چند خواب شوم در هم شکستن مقاومت مردم بزرگ و شجاع فلسطین را به گور خواهد برد.

بی تردید مجاهدان راه اسلام و آزادی فلسطین پاداش خود را دریافت خواهند کرد و ملت بزرگ فلسطین و غزه هر روز منسجم تر، مقتدرتر و شجاع تر از گذشته به راه خود در مقابله با این غده سرطانی و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری ها و ایثارگری ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد و هیچ عاملی نمی تواند بر اراده پولادین این فرماندهان و رزمندگان خدشه وارد نماید.

علی اکبر ولایتی

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت فلسطین و مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع غزه، این مصیبت بزرگ را به جناب دکتر اسماعیل هنیه تسلیت عرض نموده و برای شهدای بزرگوار رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .