رژیم صهیونیستی دیگر دست از پا خطا نکند

« ابراهیم عزیزی » نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اثر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد بازدارندگی و تقویت مؤلفه‌های امنیتی کشور، اظهار کرد: در وهله اول به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه دارم از تلاش مجاهدانه و اقدام قاطعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت اقدام تنبیهی رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کنم.

وی متذکر شد: ما از قبل گفته بودیم هر اقدامی مغایر با امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و علیه منافع کشورمان صورت گیرد، با پاسخی قاطع و پشیمان کننده رو به رو می‌شود. اقدام شب گذشته ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی نشان دهنده صادق الوعد بودن مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران، به ویژه نیروهای مسلح کشورمان است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صرف نظر از این صادق الوعد بودن و اقدام قاطعی که مردم ایران را خوشحال و خرسند کرد، باید به نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت نوع طرح ریزی و اجرای این عملیات تبریک بگوییم.

رژیم صهیونیستی دیگر دست از پا خطا نکند

عزیزی تاکید کرد: این عملیات در طول تاریخ منحصر به فرد است، چرا که در این عملیات طولانی‌ترین حمله هوایی و موشکی را به اجرا گذاشتیم؛ در واقع، قریب به ۱۰۲۵ مایل و ۱۷۰۰ کیلومتر طول مسیر مبدا و مقصد این عملیات بود و ترکیبی از انواع جنگ افزارها و تجهیزات منحصر به فرد در این عملیات به کار گرفته شد. انواع جنگ افزارها و تجهیزات ما به خوبی از لایه‌های مختلف پدافندی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی عبور کرد. این عملیات هم از نظر تاکتیک و هم از نظر اجرا منحصر به فرد بود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این عملیات اقدام منحصر به فردی را انجام دادند، گفت: ما اعتقاد داریم که این اقدام باید برای رژیم صهیونیستی بازدارنده و درس عبرت باشد و این رژیم باید این نکته را آویزه گوش کند که اگر از این به بعد هر اقدامی علیه ایران انجام دهد یا آنکه به دنبال ماجراجویی‌های جدید باشد، با اقدام قاطع‌تری از سوی جمهوری اسلامی ایران رو به رو خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: عملیات شب گذشته ایران بخش کوچکی از ظرفیت‌های ما و در قالب یک اقدام کاملاً حرفه‌ای بود که به اجرا گذاشته شد. رژیم صهیونیستی اخیراً کنسولگری ایران را مورد هدف قرار داد و ایران همان پایگاهی را مورد اصابت قرار داد که اف ۳۵ ها از آنجا بلند شده بود و کنسولگری ما را مورد هدف قرار دادند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: این عملیات نشان دهنده اوج اقتدار، دقت، سرعت در طرح ریزی و اجرا و قابلیت‌های منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران است و قطعاً رژیم صهیونیستی را برای مدت‌های زیادی در سردرگمی و استیصال به سر خواهد برد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی بخواهد مجدداً علیه کشور شیطنتی بکند، ضربه بعدی جمهوری اسلامی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، گفت: اگر آنان باز هم دست از پا خطا کنند، مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده‌تر از عملیات وعده صادق دریافت خواهند کرد.