«طوفان الاقصی» و «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونسیتی را شکست

  عبدالله ایزدپناه با اشاره به عملیات « وعده صادق » سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم تاکید کرد: آنچه که امروز در فضای دنیا حاکم است این است که در این چند سال به ویژه بعد از عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» همینه اسرائیل شکسته است.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی گنبد آهنین را به رخ دنیا می‌کشید و برای خود حصاری امنیتی ایجاد کرده و مدعی بود که کسی نمی‌تواند وارد آن شود، اما دیدیم بعد از عملیات وعده صادق دیگر دنیا مانند چند سال پیش به این رژیم نگاه نمی‌کند چراکه دنیا فهمید که این حصار مانند تار عنکبوت است. امروز پوچ بودن تفکری که می‌گفت نمی‌شود با اسرائیل مقابله کرد، اثبات شده است و خوشبختانه با پاسخی که جمهوری اسلامی ایران به جنایات این رژیم داد، به حرف رهبری رسیدیم که فرمودند «دوران بزن در رو تمام شده است».

این نماینده مجلس با بیان اینکه «چندین روز برای عملیات وعده صادق لحظه‌شماری می‌کردیم و مطمئن بودیم که این انتقام و تنبیه انجام می‌شود»، اظهار کرد: به لطف خدا اثرات این عملیات امیدواری بسیاری برای جامعه و جریان مقاومت امیدواری ایجاد کرد؛ امروز نگاه دیگری در دنیا ایجاد شده که این‌گونه نیست که اسرائیل همه کاره دنیا باشد.

ایزدپناه افزود: گرچه هنوز رژیم صهیونسیتی به خساراتی که در پی عملیات وعده صادق متحمل شده اعتراف نکرده است اما این عملیات اقدام بسیار قدرتمندی بود و اینکه ۵۰ درصد از موشک ها و پهپادهای ما به اهداف لازم دست یافتند بسیار امیدوار کننده‌ بود.

«طوفان الاقصی» و «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونسیتی را شکست

وی تصریح کرد: خوشحالیم که جنایات دشمن را بی پاسخ نگذاشتیم و انتقام شهدای سوریه و غزه را گرفتیم و اگر اسرائیل بخواهد مجدداً دست از پا خطا کند قطعاً با پاسخ شدیدتری مواجه می‌شود. اینکه الان آمریکا رژیم صهیونسیتی را از واکنش به پاسخ ایران نهی می‌کند، حتماً نشان از ترس آنها از ادامه کار ایران است.

نماینده ایذه در مجلس در پایان عنوان کرد: اینکه بسیاری از کشورها میانجی شدند و خواستار توقف اقدامات رژیم صهیونسیتی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند به این دلیل است که می‌دانند ایران قدرت بازدارندگی بیشتری از آنچه نشان داد، دارد و این بازدارندگی حتماً پیامی امیدوار کننده برای مسلمانان، جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان به همراه دارد.