به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ، تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

حسن بیگلری نماینده سقز به وزیر دادگستری پیرامون مشکلات پزشکی قانونی در سقز و بانه با توجه به کمبود پزشک در این شهرها تذکر داد.

بیراوند نماینده بروجرد به وزیر کشور در خصوص گسترش ناامنی در سطح شهرستان بروجرد تذکر داد.

احمدی‌ نماینده دیر به وزیر خارجه پیرامون تلاش برای آزادی شش نفر از ملوانان صیادان شهرستان دیر که دو سال است ‌در قطر محبوس هستند، تذکر داد.

سید‌عبدالکریم هاشمی نماینده میناب به وزیر نفت پیرامون بهره‌برداری هرچه سریع‌تر مخازن نفتی شهرستان میناب و تسریع در احداثپایانه صادراتی و ذخیره‌سازی نفت و گاز جاسک و احداثخط لوله انتقال تذکر داد.

مجید منصوری، فولادگر، کامران، سرامی، ایران‌پور و سالک نمایندگان اصفهان، لنجان، مبارکه و خمینی‌شهر به وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم حمایت از باشگاه‌ها دولتی ذوب آهن اصفهان و اعمال تبعیض بین بازیکنان کشور و و رها کردن باشگاه دولتی تذکر دادند.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر نیرو در خصوص رفع کم آبی شهرستان شهرستان بوکان تذکر داد.

نادر قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تعیین تکلیف نیروهای شرکت و تربیت معلم تذکر دادند.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر ورزش و جوانان پیرامون جلوگیری از پرداخت‌های غیرقانونی از منابع دولتی به ورزشکاران فوتبالیست تذکر داد.

بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر کشور پیرامون ارتقای شهرستان سقز و فرماندهی ویژه تذکر داد.

برومند داش‌قاپو نماینده پارس‌آباد به وزیر کشور پیرامون مدیریت ناکارآمد شرکت متروی تهران تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر نیرو پیرامون اصلاح شبکه فرسوده برق منطقه شرق شهرستان جاسک و جلوگیری از قطعی مکرر برق تذکر داد.

تابش نماینده اردکان به وزرای امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد و صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجرای قانون معافیت کتابفروشان و ناشران از پرداخت مالیات و تسریع در پرداخت تسهیلات ۲ هزار میلیارد تومان به صنایع خودروسازی و گشایش اعتبارات ارزشی جهت واردات قطعات یدکی تذکر داد.

سعدون‌زاده نماینده آبادان به وزیر نیرو پیرامون رسیدگی به کاهش شدید تولید محصول خرما و از بین رفتن نخیلات به دلیل کاهش دبی رودخانه کارون تذکر داد.

تامینی نماینده چادگان خواستار توضیح وزیر نیرو در خصو قطع مکرر برق در استان خودشان به ویژه در شهرستان چادگان شد.

حقیقت‌پور نماینده اردبیل به وزیر کشور پیرامون سوءمدیریان ارشد استان اردبیل تذکر داد.

سامری نمایده خرمشهر به وزیر ورزش و جوانان پیرامون تسریع در احداثاستادیوم ورزشی در شهرستان خرمشهر و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص حل مشکلات مربیان پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش تذکر داد.

میرگلوبیات نماینده ساوه و زرند به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خسارت وارده ناشی از عدم برنامه‌ریزی و توزیع نامناسب کود شیمیایی و ارائه بذرهای فاسد ذرت به کشاورزان تذکر داد.

جعفری نمایده بجنورد به وزیر بهداشت در خصوص جلوگیری از احداثبیمارستان ۳۲ تختخوابی در بخش راز و جوگران به دلیل غیرکارشناسی بودن طرح به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون عدم ارائه خدمات بهینه توسط شرکت‌های مخابراتی به بهانه نبود زیرساخت‌های مناسب مخابراتی و اینترنتی در استان خراسان شمالی تذکر داد.

آریایی‌نژاد و چاردولی نمایندگان ملایر به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت شفاف‌سازی اعلام شرایط لازم جهت استخدام در دستگاه‌های اجرایی شرکت‌های دولتی تذکر دادند.

بهمن و حسینی نماینده سراب و قصرشیرین به وزیر نفت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات سلیوداران منطقه سراب، مهربا، کرمانشاه، قصرشیرین و سر پل ذهاب تذکر دادند.

امامی، نوروزی، طاهری، عباسی، رجبی، نظری نمایندگان گرگان و آق‌قلا، علی‌آباد، گنبدکاووس مینودشت، کلاله و مراغه‌تپه، کردکوی، ترکمن و بندرگز به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون غیراقتصادی بودن قیمت پایین گوجه فرنگی تذکر دادند.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب شهر آبادان و روستاهای تابعه تذکر داد.

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر امور خارجه در خصوص لازم در مجامع بین‌المللی جهت الزام دولت‌های متحد در مقابله با ریزگردها و همچنین به رئیس جمهور در خصوص پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا به کارمندان استان بودند، تذکر داد.

عبدی نماینده خرم‌آباد به وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون تسریع در احداثکارخانه سیمان و هتل صخره‌ای خرم‌آباد تذکر داد.

فتاحی، قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در حل مشکلات استخدامی معلمان حق‌التدریس، شرکتی و پیش دبستانی تذکر دادند.

حقیقت‌پور نماینده اردبیل به وزیر کشور پیرامون مدیریت ناکارآمد استانداری اردبیل تذکر داد.

تامینی نمایندگان شادگان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در جذب نیروهای پیمانی در آموزش و پرورش شادگان تذکر داد.

اسدی نماینده مشکین‌شهر به وزیر آموزش و پرورش پیرامون لزوم وجود دیدگاه کلان دراجرای مستقیم جدید آموزشی تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر نیرو پیرامون تسریع در حل مشکلات ناشی از افت ولتاژ و قطعی برق در شهرستان خرمشهر تذکر داد.

رجبی نماینده مینودشت به وزیر نفت در خصوص شروع در گازرسانی به روستاهای شهرستان مراغه‌تپه تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام خواستار توضیح به وزیر کشور پیرامون علت عدم تعامل استاندار ایلام با ائمه جمعه و جماعات شد.

ایران‌پور نماینده مبارکه به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو پیرامون تسریع در تشخیص آب زاینده‌رود به باغات حاشیه رودخانه تذکر داد.

حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون تسریع در اعطای جوایز صادراتی به صادرکنندگان نمونه کشوری تذکر داد.

سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون صدور دستور پرداخت بدهی شرکت ایران خودرو به قطعه‌سازان خراسان رضوی تذکر داد.

فیروزآبادی نماینده نطنز و بخش قمصر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از تحویل بدون مجوز معدن سنگ شهر کامو تذکر داد.

حسینی صدر نماینده خوی و چایپاره به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری و برخورد سلیقه‌ای به کشتارگاه‌های صنعتی استان آذربایجان غربی، به وزیر کشور در خصوص تسریع در حل مشکلات ناشی از سیل در شهرستان چایپاره، به وزیر بهداشت پیرامون تسریع در احداثبیمارستان آیت‌الله خویی و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداثجاده خوی قطور رازی تذکر داد.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر بهداشت در خصوص لغو مجوز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پیرامون جذب فلوشیپ فک و صورت و دهان از متخصصان جراح پلاستیک تذکر داد.

آلیا نماینده تهران و کامران نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم استخدام مسئولان واجد شرایط شرکت‌کننده در آزمون استخدامی وزارتخانه تذکر دادند.

نکو نماینده رباط کریم به رئیس جمهور پیرامون تسریع در اجرای مصوبه سفر سوم استانی هیئت وزیران در خصوص ایجاد مناطق صنعتی کاظم‌آباد به ده‌حسن شهید زواره‌ای تذکر داد.

عباس فلاحی نماینده اهر و هریس به وزیر آموزش و پرورش در خصوص جلوگیری مدیر آموزش و پرورش اهر از عدم رعایت عدالت در امورات اداره تذکر داد.

بهروز نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر صنعت معدن و تجارت پیرامون ضرورت جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن تذکر داد.

ناصر سودانی نماینده اهواز به وزرای نفت، علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون اختصاص سهمیه نفت در دانشگاه نفت آبادان به اهواز داوطلبان خوزستانی تذکر داد.

رسول خضری نماینده پیرانشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تعیین تکلیف معلمان شرکتی، حق‌التدریسی، تربیت معلم و پیش دبستانی تذکر داد.

احمد سجادی نماینده سرخس به وزیر دادگستری در خصوص پیگیری و مشخص شدن وضعیت مالکیت اراضی سرخس تذکر داد.

ناصر سودانی نماینده اهواز به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون اصلاح فوری سهمیه دانشگاه‌های شهید چمران و خوزستان در خصوص اختصاص سهمیه دختران تذکر داد.

یونس اسدی نماینده مشکین شهر به وزیر کشور پیرامون رسیدگی به غفلت در مورد گسترش ناامنی‌‌های اجتماعی تذکر داد.

اسماعیلی نمایندگاه کاشمر به وزیر صنعت معدن و تجارت پیرامون خطر جدی که در آینده مرغداری‌ها را به واسطه گرانی تخم‌مرغ تهدید می‌کند، تذکر داد.

احمد سجادی نماینده سرخس به وزیر کشور در خصوص سوءمدیریت فرماندار سرخس و عدم توجه به حق مردم سرخس تذکر داد.

کاتب نماینده گرمسار به وزیر کشور پیرامون علت برکناری مدیران کارآمد و لایق زیر مجموعه کشور تذکر داد.