به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، جلسه امروز هیئت دولت و پرسش و پاسخ وزرا با خبرنگاران که پس از مدتها با حضور اغلب رسانهها برگزار شد با حاشیههایی همراه بود.

* امروز نیز برخی از وزرا همچون وزیر اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر امور خارجه و معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و وزیر دفاع بدون گفت‌وگو با خبرنگاران به سرعت از جلوی دوربین‌ها گذشتند.

* علاوه بر پرسش و پاسخ وزرا با خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت از مجموعه‌ای به نام " دیباچه نام پروردگار " که شامل دست‌نویسی‌ و خوشنویسی‌ معاون اول رئیس‌جمهور بود پرده‌برداری شد.

* در جلسه امروز هیئت دولت رئیس‌جمهور نیز در میان خبرنگاران حاضر شد و به برخی از سوالات آنها به صورت غیررسمی و دوستانه پاسخ داد.

* احمدی نژاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره بحثبرگزاری نشست خبری گفت: به زودی از دفترم می‌خواهم تا برنامه‌ای را برای این کار تنظیم کند و برنامه ای برای روز خبرنگار نیز داشته باشیم.

*احمدی نژاد در مقابل برخی از پرسش‌ها درباره حکم مرتضوی تنها سکوت کرد.

*رییس جمهور در پایان آرزو کرد تا روزه‌های خبرنگاران مورد قبول خداوند باشد.

*در هنگام خروج رییس جمهور از جلسه هیئت دولت وزرای خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی احمدی نژاد را همراهی می کردند و به همین علت خبرنگاران موفق به پرسیدن سئوال از این وزرا نشدند.