به گزارش افکارنیوز به نقل از پانا، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی در نطق میاندستور خود با اشاره به پیشرفتهای فزاینده دنیا در سالهای اخیر، گفت: متاسفانه انسانها و ملتها از جنگ و خونریزیهای گذشته رهایی نیافته و به آرامش نرسیدهاند و بردهداری به شکل نوینی تغییر یافته است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه حقوق بشر به شکل واقعی محترم شمرده نمی‌شود، اظهار داشت: باید این سوال را مطرح کرد که آیا متولیان و مدافعان حقوق بشر به وظیفه خود عمل می‌کنند؟ آیا دنیا زمانی که آمریکا، اسرائیل و سایر کشورها به ده‌ها کلاهک هسته‌ای مجهز هستند به آرامش رسیده است؟

وی در ادامه افزود: زمانی که مردم مظلوم بحرین، فلسطین، یمن و عربستان در دفاع از حقوق خود به طرز وحشیانه‌ای قتل‌عام می‌شوند و زمانی که کشتن زنان و کودکان برای سربازان آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی تفریح و سرگرمی است و زمانی که عملیات‌های انتحاری با پول آمریکا و عربستان شکل می‌گیرد و مردم کوچه و بازار در عراق و افغانستان و پاکستان کشته می‌شوند و در شرایطی که مردم مسلمان مظلوم میانمار با فیجع‌ترین وضع قتل‌عام می‌شوند، آیا باز هم آرامشی برای بشر حاصل شده است؟

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: چگونه می‌توان گفت بشر به کرامت انسانی رسیده زمانی که سران برخی از کشورها بخصوص کشورهای مسلمان در برابر آمریکا مانند موش در برابر گربه می‌لرزند؟

غضنفرآبادی با بیان اینکه از حقوق بشر به نفع مستکبران دنیا استفاده ابزاری می‌شود، گفت: در شرایطی که از نظر مستکبران قتل‌عام مردم بحرین و عربستان و یمن در اعتراض به حکام فاسد عین حقوق بشر و تعقیب و مجازات تروریست‌ها در سوریه، نقض حقوق بشر است، آیا دیگر مرجعی به نام دفاع از حقوق بشر معنا دارد؟

نماینده مردم بم در مجلس با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران دلیل بهانه‌جویی آمریکا و ایادی او را علیه کشورمان می‌دانند، عنوان کرد: از آنجا که ملت ایران در برابر سلطه‌جویی و زورگویی آمریکا و ایادی وی ایستاده، آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی حتی یک ثانیه از دشمنی مردم ایران دست برنداشته است و زمانی که ملت ایران پوزه استکباری آمریکا را به خاک مالیده، این کشور در پی مجازات مردم ایران است، اما این آرزو با به گور خواهد برد.

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش باید بدانند تا زمانی که از خوی استکباری خود و دشمنی با ملت ایران دست برندارند؛ با تمام وجود به صورت یکپارچه و متحد در مقابل آن خواهیم ایستاد حتی اگر ۱۰ برابر این تحریم‌ها علیه کشورمان اعمال شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: درخواست ما از دولت این است که نسبت به وضع گرانی‌ها تدبیر شایسته‌تری انجام دهد و از رئیس جمهور می‌خواهم مصوبات مربوط به ستاد راهبردی استان کرمان به گونه‌ای اجرا شود که تمام شهرهای محروم این استان را در برگیرد.