به گزارش افکارنیوز، سيد علي اصغر حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در مورد شكايت اسفنديار رحيم مشايي از رضا گلپو اظهار داشت: سال گذشته "گلپور" مطالبي خلاف واقع را عليه موكلم و همين طور محمدرضا رحيمي در سايت عماريون منتشر كرد كه شكايتي در اين زمينه از طرف رحيم مشايي مطرح شده است.

وکیل مشایی ادامه داد: علیه گلپور و سایت عماریون پرونده ای در شعبه ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد و بازپرسی این شعبه قرار مجرمیت وی و سایت عماریون را صادر کرد.

وی تصریح کرد: سایت مذکور و رضا گلپور نتوانستند ادعاهای خود را ثابت کنند و پس از تایید قرار مجرمیت گلپور کیفر خواستی توسط دادسرا علیه وی و سایت عماریون به اتهام نشر اکاذیب، افتراء و توهین نسبت به اسفندیار رحیم مشایی و محمد رضا رحیمی صادر شد.

حسینی با بیان این که سایت عماریون در برابر اعلام جرم مشایی علیه این سایت واکنش نشان داده است، افزود: این سایت مدتی پس از اعلام وصول کیفر‌خواست مدعی شد که دیگر با رضا گلپور همکاری ندارد و به نوعی عذر‌خواهی خود را اعلام کرد ولی بعد از قطعی شدن صدور کیفرخواست اقدامات گذشته خود را تکرار کرد و این در حالی بود که رضا گلپور در این سایت فعالیت داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده گلپور و سایت عماریون به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه عمومی و جزایی تهران ارسال شده که ۲۴ مرداد ماه نوبت رسیدگی به این پرونده است.

وكيل مشايي با اشاره به برخي اظهارات اخير گلپور خاطرنشان كرد: انتظار ميرود گلپور هر اظهارنظري را در جلسه دادگاه مطرح كند.