افكار نيوز - ترور حسنی مبارک ناکام ماند
منابع نزدیک به نیروهای امنیتی مصر اعلام کردند که این نیروها تلاش سه نفر برای انفجار در اقامتگاه رئیس جمهور این کشور را خنثی کرده‌اند.

به گزارش افکار به نقل از مشرق، الشرق الاوسط نوشت: گزارش‌های غیررسمی حاکی از این است که نیروهای امنیتی مصر چند روز پیش تلاش برای انفجار در منطقه شرم الشیخ و محل استقرار " حسنی مبارک " رئیس‌جمهور این کشور را خنثی کرده‌اند.
این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشته است که مقامات مصری سه نفر را بازداشت کرده‌اند که در خودروی آنها لوازمی بود که برای ساخت بمب‌های دست ساز از آنها استفاده می‌شود.
این حادثه پنج روز پیش از حملات موشکی به منطقه ایلات در سرزمین‌های اشغالی و العقبه در اردن روی داده است.
بر اساس این گزارش، این منابع که در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری فعالیت می‌کنند و ارتباطات خوبی با نیروهای امنیتی دارند، تاکید کردند که دستگاه‌های امنیتی تنها به ناکام کردن تلاش این افراد اکتفا کرده و از انتشار خبر آن جلوگیری نمودند.
این منابع ابراز عقیده کردند که ارتباطی میان این حملات و حملات موشکی به ایلات و العقبه وجود دارد.
بر اساس این گزارش، تحقیقات از بازداشت شدگان ادامه دارد، اما اطلاعات منابع اعلام کننده این خبر تنها در حد دستگیری این افراد است و جزئیاتی را در مورد تحقیقات انجام شده در این زمینه در اختیار ندارند.
منطقه گردشگری شرم‌الشیخ در مصر که از زیباترین و خوش‌ آب و هواترین مناطق این جهان به شمار می‌رود، اقامتگاه " حسنی مبارک " رئیس‌جمهور این کشور را در خود جای داده است.

پايان خبر/ب.