به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، ابراهیم حسینی در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی و روز قدس که با حضور پاسداران و پرسنل سپاه بیت‌المقدس در نمازخانه پادگان توحید برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: به منظور کمک به هموطنان آسیب‌دیده حقوق و مزایای یک روز کاری پرسنل سپاه بیت‌المقدس بعد از هماهنگی با خودشان به زلزله‌زدگان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: به همین منظور مکاتباتی با سپاه‌های شهرستانی صورت گرفته که افرادی که تمایل به مشارکت در این برنامه خدا پسندانه و نوع‌دوستانه را دارند معرفی شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ورد آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران افزود: تجلیل و تقدیر از آزادگان، ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب و رسالتی همگانی است.

حسینی از آزادگان به عنوان نماد و سنبل ایستادگی و استقامت ملت ایران در برابر متجاوزگران نام برد و گفت: ایثار و از خودگذشتگی آنان در دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سخت اسارت نشان از عشق قلبی آنان به انقلاب است.

به گفته وی، تجلیل از مقام و جایگاه آزادگان و جانبازان به عنوان یادگاران به جا مانده از کاروان شهدا موجب احیا و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه به ویژه در بین جوانان می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی نماد استقامت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها جهان استکبار هستند و باید به عنوان الگوی پایداری در جامعه مورد توجه قرار گیرند.

حسینی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری " آزادگان ذخائر ارزشی انقلاب اسلامی هستند " که این مسئله رسالت ملت ایران در پاسداشت مقام و منزلت آزادگان را تعیین می‌کند.

وی در ادامه از راهپیمایی روز قدس نیز به عنوان تکلیفی شرعی و دینی بر عهده مسلمانان جهان نام برد و تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس نماد وحدت مسلمانان و عظمت اسلام در برابر جهان کفر است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس، روز قدس روز اسلام است و حضور و صف‌های به هم پیوسته مسلمانان در راهپیمایی این روز سرنوشت‌ساز پایه‌های حکومت اسلام را جهان محکم و یأس و ناامیدی را برای جهان کفر به ارمغان خواهد آورد.

حسینی با اشاره به حضور همیشگی مردم کردستان در صحنههای مختلف نظام اسلامی، اظهار کرد: مردم شهید پرور کردستان فردا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام آمادگی برای پشتیبانی از ملت مظلوم و ستمدیده، اتحاد و همبستگی ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.