رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش آمار وقوع قتل در سال جاری خبر داد و گفت: آمار وقوع قتل در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: شاخص کلی کشف قتل در تهران در طول سال جاری ۸۵ درصد بوده که این به معنای کشف ۸۵ درصدی قتلهای به وقوع پیوسته در تهران است که بخشی از آنها نیز به سال گذشته ارتباط دارد.

سرهنگ محمدیان از اقدامات ویژه پلیس آگاهی به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ایام ماه رمضان به خصوص شبهای قدر اقدامات ویژه ای به منظور حفاظت از منازل مردم و تامین امنیت در محلهای برگزاری مراسم انجام می شود.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تجهیز نیروها و امکانات و همچنین بکارگیری نیروهای کمکی امنیت را در شبهای ماه رمضان برقرار می کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: پلیس آگاهی نیز با راه اندازی تیمهای گشت پوششی ویژه رمضان امنیت را در محدوده برگزاری مراسم تامین کرده و از سرقت موتورسیکلتها و لوازم خودرو جلوگیری می کند.

وی گفت: پلیس آگاهی تهران به واسطه تخصصی که در شناسایی سارقان دارد بیشترین حضور را در شبهای قدر دارد تا در محله ها و محلهای برگزاری مراسم سارقان را شناسایی کند.