افكار نيوز - سریال در مسیر زایندهرود که برای پخش در ماه رمضان آماده میشود، از موضوعی فوتبالی برخوردار است و تاکنون هشت تن از بازیکنان لیگ برتری در این سریال بازی کردهاند.

به گزارش افکار به نقل از جهان، ‌ آرش برهانی و کریم باقری نخستین بازیکنانی بودند که مقابل دوربین حسن فتحی رفتند. این دو بازیکنان پس از اینکه شخصیت اصلی قصه(کوروش تهامی) که نقش بازیکن فوتبال تیم ملی امید را بازی می‌کند، در جریان داستان مرتکب قتل می‌شود، برای وساطت وارد قصه می‌شوند.

در ادامه داستان شش تن دیگر از بازیکنان فوتبال لیگ برتر به ایفای نقش در سریال «در مسیر زاینده‌رود» پرداختند که احمد جمشیدیان، وحید شمسایی، مهدی جعفرپور، فرشید طالبی، اسماعیل فرهادی و محمد صلصالی این بازیکنان را شامل می‌شوند.

به گزارش افکار، برنا در این مورد نوشت: با پخش تیزرهای تبلیغاتی «در مسیر زاینده رود» پخش این سریال از شبکه اول به قطعیت رسید.

حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی، مسعود رایگان، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، پردیس افکاری، مهرداد ضیایی، هومن برق نورد، افسانه پاکرو، مهدی سلطانی و الهه حسینی در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره مهران سارنگ فوتبالیست جوان و با آتیه تهرانی است که برای عقد قرارداد با یک باشگاه تازه تاسیس به اصفهان سفر کرده، طی تصادف با مسعود مصیب جوان نخبه اصفهانی، با او درگیر می‌شود و این آغاز ماجرایی طولانی است…

عوامل مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» که محصول گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما است، عبارتند از:
کارگردان: حسن فتحی، نویسنده: علیرضا نادری، مدیر تصویربراری: مسعود کرانی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، مدیر صدا: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، تدوین: بابک رضاخانی، آهنگساز: احسان خواجه امیری، مدیر برنامه‌ریزی: مجتبی خادم‌زاده، دستیار اول کارگردان: علی مردانه، دستیار تهیه: نعمت گودرزوند چگینی، مدیر تدارکات: ناصر هادیان‌فر و مدیر تولید: علیرضا احمدی‌کیا.

/ب.