*گفته می شود آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارسال نامه ای خطاب به ضرغامی از عملکرد صدا و سیما در موضوع هدفمند کردن یارانه ها و پاسداشت حماسه ۹ دی تقدیر و تشکر کرده است. وی البته چند انتقاد هم درباره نمایش ورزش زنان و سریال مختارنامه مطرح کرده است.

*برخی اعضای رده بالای انجمن حجتیه به دلیل حساسیت افکار عمومی روی نام انجمن، پیشنهاد کرده اند نام انجمن حجتیه به " انجمن راه حقیقت " تغییر کند. همچنین این انجمن اقدام به ساخت چند واحد آموزشی در شهر کربلا نموده است. گفته می شود این انجمن زمین هایی را هم از استاندار کربلا برای تاسیس واحدهای آموزشی بیشتر دریافت کرده است.

*شنیده ایم یکی از نمایندگان مجلس که پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری با افتخار در صحن علنی اعلام کرده بود من به موسوی رای داده ام، بیشترین رایزنی ها را در شکل گیری رای منفی به تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات، در صحن علنی از خود نشان داد. در مجلس مطرح است وی از حامیان پروپا قرص رحیمی است.

*سریال غیبت های احمدی نژاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه دارد. البته وزرای دولت پس از چند جلسه غیبت در جلسه گذشته حضور داشتند. ریاست جلسات اخیر با صادق لاریجانی بوده است.

*شنیده ایم محسن رفیق دوست در جمع تعدادی از فرماندهان دفاع مقدس انتقادات تندی را نسبت به عملکرد دولت دهم مطرح کرده که با اعتراض برخی حاضران مواجه شده است. متن سخنان رفیق دوست تعجب برانگیز و غیرقابل دفاع می باشد.

* اخیرا تعدادی از شرکت های دارویی و بهداشتی اقدام به واردات مانکن های جنسی و عرضه آن به متقضیان نموده اند. این شرکت ها با اعلام شماره تلفن سفارشات در سایت های مشخص، سفارش مشتریان را به درب منازل آنها می برند. این شرکت ها در تبلیغ کالاهایشان اعلام کرده اند دارای مجوز وزارت بازرگانی و بهداشت هستند.

* پس از آنکه از محمد خاتمی خواسته شد ساختمان متعلق به ریاست جمهوری را تخلیه کند، وی اقدام به ساخت منزلی چهار طبقه در جماران نموده و هم اکنون به همراه برادرانش علی و رضا در آن اقامت کرده است.

*تعدادی از نمایندگان مجلس فراکسیونی با نام حمایت از ایرانیان خارج از کشور راه اندازی کرده اند. این فراکسیون در ابتدای کار با ارسال نامه ای به مشایی از دستاوردهای عظیم! همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور تقدیر کردند. در راهرو های مجلس شنیده شده روسای این فراکسیون به تازگی دیداری با مشایی و ملک زاده داشته اند و قرار است ایام نوروز برای بازدید از خانه های ایرانیان سفرهایی را به خارج از کشور داشته باشند.

*یک ایرانی مقیم کلن آلمان اخیرا وارد تهران شده و با تشکیل جلسات مشکوکی با نام جلسات سیر و سلوک مدرن! اقدام به جذب زنان و دختران نموده است. شنیده ایم همسر یکی از زندانیان فتنه که نقش قائم مقامی(ام الرجال) در این حلقه را دارد تور گردشگری زنان به برزیل را ترتیب داده است.

*گفته می شود بیشتر پناه جویان ایرانی که در حادثه واژگونی کشتی در آبهای استرالیا غرق شده بودند اهالی یکی از شهرهای استان ایلام بودند که برای دامپروری و نگهداری از گوسفندان عازم استرالیا شده بودند.


* شنیده ایم شهردار سابق بم که به اتهام اختلاس از سال ۸۵ متواری شده بود سرانجام بعد از چهار سال، چند روز قبل بازداشت شده است. در پرونده وی مبالغ متفاوتی از اختلاس و همچنین سوء استفاده از اموال دولتی در روند بازسازی شهر بم موجود است



*گفته می شود دیپلمات یک کشور اروپایی در تهران بامداد چند شب قبل به علت شدت شرب خمر از حالت طبیعی خارج شده بود، با خودروی متعلق به این سفارتخانه به ۳ دستگاه خودروی پارک شده در خیابان ملکی در میدان تجریش برخورد و درنهایت به درب کاخ موزه سعد آباد خورده و خسارتی را به این مکان وارد کرد.



*در محافل سیاسی از محمد احمدیان، علی اصغر سلطانیه، محمد قنادی و سید محمودرضا آقامیری به عنوان گزینه‌های مطرح برای تصدی پست ریاست سازمان انرژی اتمی نام برده می شود.



*شنیده ایم که طرح ساخت مجموعه تالار همایش های جزیره کیش که زیر نظر فرد پرحاشیه دولت درگیر تخلفات حقوقی شده بود، متوقف شده است. این پروژه عظیم به رغم پیشرفت های چشمگیر در بخش ساحلی جنوب غربی جزیره کیش، طی دو هفته گذشته و با علنی شدن معضلات حقوقی و تخلفات قانونی آن، متوقف شده است. گفته می شود تصمیم بر آن شده است که تمام ساخت و سازها متوقف شده و موضوع قرارداد، به قطعه زمین مشابهی در بندرعباس انتقال یابد.



*انتشار دوهفته نامه "ماوی" ارگان رسمی داخلی قوه قضائیه که منعکس کننده اخبار و گزارشات این قوه است، از حدود ۳ ماه پیش به دستور متولیان حوزه اطلاع رسانی دستگاه قضایی متوقف شده و تنها به صورت اینترنتی قابل دسترسی است.هنوز از علت این اقدام اطلاعی در دست نیست.