به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری درباره زمانبندی و برنامه های جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور جبهه پایداری در انتخابات با سایر تشکل‌ها متفاوت است.

وی افزود: برای برخی تشکل‌ها حضور در انتخابات از منظر مبانی قدرت مطرح است اما نگاه جبهه پایداری مبتنی بر عمل به وظیفه و کمک برای ارتقا و پیشرفت کشور مبتنی بر اصولی است که انقلاب اسلامی بر اساس آن شکل گرفته است.

باقری لنکرانی تاکید کرد: طبیعی است که جبهه پایداری در این مسیر به دنبال امتیازخواهی، سهم‌گیری و کوتاه‌ آمدن از اصول و آرمان‌های انقلاب نخواهد بود.

سخنگوی جبهه پایداری درباره شاخص‌های رئیس‌جمهور آینده اظهار داشت: رئیس جمهور آینده وظیفه دارد در دهه پیشرفت و عدالت جهش بزرگی در کشور ایجاد کند و با حرکت در مسیر پیشرفت و عدالت همه جانبه، ما را به یک نقطه اطمینان‌بخش برساند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: توجه به برنامه‌ها، گفتمانی عمل کردن و همچنین تطبیق بین فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی با باورها و اعتقادات دینی مبنای کار جبهه پایداری خواهد بود.

باقری لنکرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه آنچه این روزها فضای غالب انتخاباتی کشور است، تاکید بر اشخاص حقیقی است که این موضوع ما را از مسیر اصلی و مبنایی دور میکند.