به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، آیت‏الله محمد محمدی‏‌گلپایگانی شنبه شب در جریان مراسم کلنگ‏زنی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در جمع مسئولان اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار قرار دارند.

وی ادامه داد: اگر دشمن نمی‏ترسید لحظه‏ای به ما مهلت نمی‏دادند و آنها از ترسشان است که کوتاه می‏آیند.

محمدی‏‌گلپایگانی اضافه کرد: آنها دست و چنگال پلیدشان را به همه جا دراز کرده‏اند و ایران می‏تواند این دست‏ها را قطع کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: نخست وزیر بدبخت رژیم اشغالگر قدس که گویی جنون اخلاقی دارد هر از چندگاهی حرف‏هایی می‏زند اما خدا می‏داند که در دلش از ترس چه می‏گذرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر حزب‏الله درباره توان نظامی این گروه خاطرنشان کرد: زمانی که سید‏ حسن نصرالله، آن رزمنده شجاع و مجاهد فی سبیل‏الله در کلماتش می‏گوید که همه جای سرزمین‏های اشغالی زیر موشک ماست، آنها آسایش و آرامش ندارند.

محمدی‏‌گلپایگانی تصریح کرد: برادران و خواهران در بهترین دوران عمر خود به سر می‏بریم، امروز وجود یک مجتهد فقیهِ عالیقدرِ مرجع تقلید و امام جمعه در راس نظام مقدس اسلامی در کجای دنیا وجود دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: در مورد رهبر معظم انقلاب همین بس که بگویم متفکر، شب زنده‏دار، اهل گریه و دعا، اهل قرآن، اهل توسل و در یک کلام و خلاصه در بندگی خدا.

* دانشجویان در دانشگاه امانت هستند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‏های کشور را امانت خواند و اظهار داشت: آنچه را که دانشگاه‏ها به جامعه تحویل می‏دهند باید بهتر از آن باشد که تحویل می‏گیرند.

وی تصریح کرد: باید مراتب علمی آنها بالا برود تا بتوانند بر رمز تسلط بیگانگان بر دنیا غلبه کنند، که البته می‏توانند.

محمدی‏‌گلپایگانی اضافه کرد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی با وجود تبلیغات دشمنان فرقی بین مردان و زنان برای تحصیل وجود ندارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: دانشجویان بدانند که اگر شبانه‏روز خود را به ارتقای سطح عمل اختصاص دهند، باز هم جا برای فعالیت است.