افكار نيوز - نيويورك - مغازه داران در شهرهاي مختلف و از جمله در يكي از پياده روهاي ساحلي شهري در ايالت نيوجرسي از تصوير كاريكاتوري باراك اوباما رييس جمهور اين كشور در كنار تصاوير مشابهي از صدام و يا اسامه بن لادن به عنوان هدفهاي متحرك مسابقات تيراندازي كودكان استفاده ميكنند.

به گزارش افکار ایرنا نوشت: رسانه‌های امریکایی گفته‌اند، در صورتی که شرکت کنندگان در این بازی موفق بشوند تصویر متحرک اوباما را هدف قرار داده و از میان ببرند به عنوان جایزه به آنها اجازه داده خواهد شد تا به طور مجانی پنج بار دیگر به سوی اوباما تیر اندازی کنند.

تام ویلن مبتکر این بازی که در ابتدا از گفت وگو با خبرنگاران در این مورد شانه خالی می‌کرده سر انجام در گفت وگویی با تلویزیون محلی شهر فیلادلفیا گفته است که هدف او از خلق این بازی جز تفریح و ایجاد شادی در کودکان چیز دیگری نبوده است.

وی اضافه کرده که امیدواراست این کار او باعثرنجش خاطر کسی نشده باشد که البته به نظر نمی‌رسد منظور او از کسی بن لادن و یا صدام بوده باشد.

کسانی که تصویر کاریکاتور اوباما در این بازی را دیده‌اند می‌گویند که در این تصویر او بیشتر به تصاویری از شیاطین که در کتاب‌های قدیمی به چشم می‌خورند شباهت پیدا کرده و چیزی که بیش از هر چیز در این تصاویر به چشم می‌آید گوش‌های بزرگ اوباما است که دو برابر اندازه سر او به نظر می‌رسد.

/ ب.