گانگسترها در تهران!!

افكار نيوز - سارقان توانستند مبلغ زيادي پول به همراه بالغ بر 5 كيلو طلا را در روز روشن بدزدند.

به گزارش خبرنگار افکار، ‌صبح روز یکشنبه راس ساعت یازده دو اتومبیل به سرعت در خیابانی که طلا فروشی در آن قرار داشتن به صورت عرضی توقف کردند و در چشم بهم زدنی سارقان مسلح وارد طلافروشی شده و مبلغ زیادی پول به همراه بالغ بر ۵ کیلو طلا را دزدیدند.

شاهدان عینی این حادثه می‌گویند: انگار که زمان توقف کرده باشد، همه ما مات و مبهوت این اتفاق بودیم و اصلا نمی‌توانستیم از جایمان تکان بخوریم.

این حادثه در خیابان قوامی در محدوده اتوبان شهید محلاتی بوقوع پیوست.

سردار حسین ساجدی‌نیا، با اشاره به اینکه طی دو هفته اخیر ۵ مورد سرقت از طلا فروشی‌های پایتخت به وقوع پیوسته است افزود: دو مورد از این سرقت‌ها ناکام بوده و سرقت از سه طلا فروشی به سرانجام رسیده است. این در حالیست که تاکنون سه سارق در رابطه با این سرقت‌ها از سوی پلیس دستیگر شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: طلا فروشی‌هایی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند مجهز به دوربین مدار بسته بوده‌اند اما دوربین یکی از این طلا فروشی‌ها خراب بوده و دوربین دو طلافروشی نیز در زمان سرقت خاموش بوده‌اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در غرب تهران در شامگاه سه‌شنبه افزود: در پی تماس فوری مردم با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در منطقه جانبازان غربی بین خیابان کرمان و مسیل باختر در حوالی ساعت ۲۱ ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور بموقع ماموران پلیس این سرقت مسلحانه ناکام ماند و دو تن از سارقان که با موتورسیکلت در خارج از محوطه طلافروشی و دو تن دیگر اقدام به سرقت کرده بودند با ماموران پلیس درگیر شده و به سوی مردم تیراندازی کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی سارقان مسلح به روی مردم ۵ تن از عابران در محل مجروح شدند افزود: ماموران پلیس با رعایت موازین قانون استفاده از سلاح، به سوی سارقان تیراندازی و یکی از سارقان را دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: سه تن دیگر سارقان نیز از سوی پلیس شناسایی شده‌اند که تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
وی تصریح کرد: مجروحان این حادثه به بیمارستان منقل شده‌اند.
حال ۲ مجروح منتقل شده به بیمارستان امام حسین(ع) مساعد است.
۳ مجروح منتقل شده به بیمارستان رسالت در ICU به سر می‌برند.
همچنین اورژانس تهران نیز اعلام کرد: در پی این حادثه ۳ مجروح به بیمارستان رسالت و دو تن دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.
حال ۲ تن از مجروحان منتقل شده به بیمارستان امام حسین(ع) هم‌اکنون مساعد است و ۳ مجروح منتقل شده دیگر به بیمارستان رسالت در حال حاضر در ICU به سر می‌برند.

/ب+