به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی و در واکنش به اظهارات منتسب به رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار بی‌بی‌سی اظهار داشت: ‌ ظاهرا تعدادی از نمایندگان به لشکر انبوه همراهان آقای رئیس جمهور در سفر به نیویورک و هزینه‌های آن انتقاد کردند.

وی افزود: ‌ آقای رئیس جمهور در واکنش به این موضوع گفتند که نمایندگان «آخ خورده‌اند»!

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار نماینده اردبیل گفت: ‌دوستان اگر در این زمینه اخطار دارند باید بگویم که آنچه آقای رئیس جمهور گفت و تلویزیون هم مطلب را روشن بیان کرد، چنین چیزی نبوده و دسیسه کرده‌اند، نباید در دام شیطنت‌های دیگران افتاد.

به دنبال این اخطار که با استناد به فضا سازی غیر واقعی بی‌بی‌سی از پاسخ رئیس جمهور بیان می‌شد، حمید رسایی بدون آنکه تریبونش باز شود، فریاد کشید: آقایان به جای «بی‌بی سی»، «بیست و سی» ببینند.

گفتنی است دیروز فیلمی از سوی خبرنگار بیبیسی منتشر شد که در آن از رئیس جمهور پرسیده میشد که نمایندگان به تعداد اعضای هیئت همراه شما معترضند که رئیس جمهور هم با لبخند از کنار آنها رد شد و گفت: اوه اوه! اما خبرنگار بیبیسی در یادداشت خود ذیل این فیلم اظهارات نادرستی را به احمدی نژاد منتسب کرد؛ با این حال شب گذشته بخش خبری بیست و سی در گزارشی به شرح ماجرا پرداخت و فیلم مربوط به این ماجرا را پخش کرد که نشان از شیطنت و دسیسه خبرنگار بیبیسی داشت.