افكار نيوز - به گزارش افكار، جهان نوشت: این نشستها به صورت مستمر و ماهانه در منزل کروبی و با محوریت علی اکبر محتشمی پور برگزار میشود.
حامیان سنتی مهدی کروبی در این جلسه مقرر کرده‌اند از این پس حسینیه دارالزهرا ولنجک را برای برخی هماهنگی ها و پاتوق‌های مذهبی خود در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان تبدیل کنند.
از دیگر تصمیمات نشست مزبور برپایی جلسات مذهبی در ماه مبارک رمضان با سخنرانی چهره‌های اصلاح طلب هم چون محتشمی‌پور، کیان ارثی، منتجب نیا، محمد مقدم، محقق داماد و هادی خامنه‌ای در مساجد و حسینیه‌های تحت نفوذ این افراد پیرامون مسائل مربوط به انتخابات گذشته بوده است.
دیدار مکرر با خانواده‌های زندانیان حوادثپس از انتخابات و نیز حضور در مراسم افطار این خانواده‌ها در مقابل زندان اوین از دیگر تصمیات جلسه مذکور است.
بر اساس برنامه‌ دیگری که در این نشست اجرای آن کلید خورده دیدار و گفتگو مستمر با طیف جوانان احزاب اصلاح طلب از جمله مشارکت، مجاهدین، کارگزاران برای احیای شبکه اجتماعی جریان برانداز است.
در پایان جلسه مورد اشاره تاکید شده است که بایستی از شرایط ویژه ماه مبارک رمضان برای شبکه سازی و جمع کردن نیروهای جوان استفاده کنیم. گفتنی است، حسینه دارالزهرا(س) که سالهاست از سوی محتشمی پور اداره می‌شود پاتوق اصلی اعضای مجمع ورحانیون بوده و در ماه‌های محرم، رمضان و ایام مذهبی عمدتا اعضا مجمع روحانیون در این مکان گرد هم می‌آیند.
هم چنین مسجدی در صادقیه تهران نیز در اختیار رسول منتجب نیا قرار دارد و هموراه وی نقش فعالی را برای کروبی در این مسجد ایفا می‌کند.

/ ب.