به گزارش افکار نیوز، شیعه آنلاین نوشت: " شیعه نت وورک "(www. shianetwork. ir) اولین شبکه اجتماعی تخصصی برای شیعیان جهان راه اندازی شد
هر فرد شیعه ای در هر نقطه ی جهان یک شناسنامه ای دارد اما شناسنامه ای که برای همه یکی است اما این بار شناسنامه ای اختصاصی برای شیعیان، شناسنامه ای شیعی.
شیعیان می توانند در این شناسنامه فایل های صوتی خودشان را آپلود کنند، گالری های عکس بسازند و در آن عکس های خود را منتشر کنند، فیلم های خودشان در شبکه قرار دهند، گروه های مختلف دوستی و همبستگی تشکیل دهند، و لینک های دلخواه خودشان را منتشر کنند.
دیگر شیعیان همچنین می توانند شناسنامه ی دیگری را ببینند، برای او نظر بنویسند و با هم ارتباط برقرار کنند، برای هم پیام بفرستند و همدیگر را در لیست دوستان خود قرار دهند.
همه در شبکه اجتماعی شیعیان برادرند، برادری دینی.
شیعیان در " شیعه نت وورک " به راحتی می توانند با دوستان خود گفتگوی آنلاین(چت) کنند و از حال همدیگر با خبر شوند. فضایی صمیمی و گرم منتظر همه ی شیعیان جهان است.
علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: www. shianetwork. ir از وارد اولین شبکه اجتماعی تخصصی شیعیان شده و پس از عضو شدن در آن، از بخش های مختلف این شبکه استفاده کنند.
انتهای پیام