ارتباط ساعت مکه و محمدرضا شریفی نیا!

افكار نيوز - راز بزرگترين ساعت دنيا در مكه!

کشور عربستان با سابقه‌ای طولانی، زمانی را در جهالت و زمانی را در عصر نورانی رسول اسلام(ص) تجربه کرده، اما با این وجود پس از وفات رسول اکرم، عده‌ای که پیش از آن اسلام ظاهری را پذیرفته بودند، با گردشی نرم در اعتقادات، زمینه انحراف اسلام را از اسلام نبوی به اسلام سفیانی فراهم کردند و تا بدانجا آن را اشاعه دادند که محمد ابن عبدالوهاب را به پیشوایی پذیرفتند و اسلامی قلابی بوجود آوردند که فقط شمایل اسلام را داشت و در باطن پوچ و پوشالی بود.
وهابیت فرقه‌ای‌ست که انگلیسی‌ها به مسلمانان ساده‌لوح اهل سنت هدیه کردن و آنانی از اهل سنت که از هوش و تحلیل برخوردار بودند پی به پوچ بودن آن بردند و این حربه انگلیس‌ها را نپذیرفتند!

انگلیس‌ها که تفکر استعمار و استثمار دیگر کشور‌ها را در سر داشتند، عده‌ای را با هدیه و عده‌ای را با تهدید و برخی دیگر را با تطمیع، به تسخیر در‌می‌آوردند و امروز نیز همچنان حربه‌شان همان است که بوده با این تفاوت که به‌روز تر شده‌است.

تا آنجا که امروز شاهد ساخت بنای عظیمی در مکه هستیم تا به رقابت با ساعت گرینویچ لندن برخیزد.
اما این نیز نیرنگی است که در پس آن حقایقی نهفته است!
این بنا که گویا هدیه ای ناقابل است برای خادم الحرمین! " ملک عبدالله " پادشاه عربستان، نمادها و نشانه‌هایی دارد که با شنیدن آن انسان معنای واقعی حیرت را درک می‌کند.
این بنای عظیم که بسیار بحثبرانگیز و کاملا سیاسی است دارای خصوصیاتی است که ذیلا به آنها اشاره می شود:

قبل از شروع بحثخاطر نشان می‌شوم، از آنجایی که فراماسون‌ها بسیار به نمادها معتقد هستند از این رو با صرف هزینه‌های گزاف بدنبال گسترش و تبلیغ نمادهایی از قبیل: چشم جهان‌بین، نماد ابالیسم، نماد پرگار و گونیا و… هستند.

برای زمینه سازی جهت ورود به بحثابتدا باید دانست که کی از نمادهای فراماسون‌ها، برج ابالیسم(ابلیس) است. این بنا را در گزارشات تاریخی فراماسون ها به عنوان ساختمان ساتان(شیطان) می دانند!!

همه مسلمانان این برج را تا دوسال پیش می‌دیدند و به آن سنگ می‌زدند!!! با نام رمی جمرات!
این برج بر بالای خود هرمی‌ چهار وجهی دارد به مانند ساعت کنونی مکه!

آری دولت آل سعود در یک اقدام بحثبرانگیز ستون شیطان را در مراسم حج تخریب کرد " تنها به این بهانه که سنگ‌ها به هدف نمی‌خور " و حالا نیز آن برج را در کنار بیت‌الله الحرام ساخت!!!
نکته جالب راجع به این بنا این است که زاویه این ساختمان به نحوی طراحی شده که سایه ی آن بر روی بیت الله الحرام می‌افتد، یعنی به عبارت ساده: سایه‌ی بنای شیطان بر روی بیت الله الحرام!

مبدا پیدایش فراماسون در جزیره بریتانیا است و امروز بسیاری از سران کشور‌های دنیا جزئی از لژ‌های فراماسونی هستند، همچنانکه محمدرضا شاه نیز در آن‌ عضو بود.
از آنجایی که لژ فراماسونی از عوامل اصلی ایجاد فرقه وهابیت است هم اکنون نیز نفوذ بسیاری در دربار پادشاه دارد.
جهت تصویر کردن نحوه نفوذ فراماسونها در سیستم‌های مهم و حیاتی نظام کشور‌ها، شما را ارجاع می دهم به سریال سالهای مشروطه و نقش محمدرضا شریفی نیا در آن سریال!
فراماسونها با جنیان ارتباط دارند وبسیار معتقد به جادو و جنبل و نمادها هستند.

در سریال مذکور محمد رضا شریفی نیا به عنوان رمال و پیشگو در دربار شاه ایران به کنترل شاه و نفوذ در تصمیم‌سازی‌های دربار می‌پرداخت و مهمترین عامل عزل و سپس به شهادت رسیدن امیرکبیر بود، وی از جمله مقامات عالی‌رتبه در سفارت انگلستان بود که با شمایل یک رمال و با توسل به ارتباط با شیاطین و جنیان به دربار ناصر‌الدین شاه رخنه کرده بود.

/ ب +