به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، رضا زرخانلی که در دو فصل پیش هدایت میثاق را برعهده داشت به علت مشکلات شخصی از این سمت استعفا و هیئت مدیره این باشگاه پس از قبول این استعفا محمود خوراکچی را به عنوان سرمربی تیم تهرانی انتخاب کرد.

سهراب خلیلی، مدیرعامل باشگاه میثاق تهران در این باره به فارس گفت: زرخانلی در این سال‌ها تلاش زیادی برای میثاق کرد و امسال نیز با بدشانسی روبرو شد که نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

وی ادامه داد: زرخانلی به دلیل مشکلات شخصی و سفر به خارج از کشور از سمت مربیگری استعفا کرد و ما پس از این با محمود خوراکچی وارد مذاکره شدیم و تا پایان فصل با او قرارداد امضا کردیم.

خلیلی در مورد حضور مجید ویسی و وحید شمسایی خاطرنشان کرد: حضور مجید ویسی تا حدودی نهایی شده و مشکل خاصی برای پیوستن او وجود ندارد. درباره شمسایی هم درصدد هستیم تا او را به تیم ملحق کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد سهمیه لیگ برتری این تیم به پایان نرسیده گفت: میثاق در این فصل ۴ بازیکن لیگ برتری گرفت که می‌توانیم ۲ بازیکن دیگر هم به تیم اضافه کنیم و از این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش فارس، چندی پیش مسئولان تیم فوتسال دبیری تبریز توافقاتی را با وحید شمسایی، آقای گل جهان انجام دادند، اما کمیته فوتسال در لحظات پایانی به علت پرشدن سهمیه لیگ برتری دبیری مانع این انتقال شد. حال باید دید شمسایی این بار می‌تواند به تیمی ملحق شود یا خیر. او در این فصل از رقابت‌ها به علت کاهش مبلغ قرارداد بازیکنان با تیمی به توافق نرسید و از اول فصل در تیمی فعالیت نمی‌کند و همین امر باعثشد تا صانعی، او را به تیم ملی دعوت نکند و جام جهانی را از دست بدهد.

تیم فوتسال میثاق تهران در پایان هفته نهم با ۶ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.