به گزارش افکار نیوز به نقل از مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
* در جلسات اخیر هیات امنای دانشگاه آزاد، اکثریت حاضران معتقد بودند باید جایگزین جاسبی را هر چه سریعتر معرفی نمائیم تا فشارهای شورای عالی انقلاب فرهنگی و افکار عمومی کاهش پیدا کند. در این ارتباط مذاکراتی برای تصدی پست ریاست با میرزاده صورت گرفته که وی تاکنون از پذیرش آن خودداری کرده است. حمید میرزاده، عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشت.

*ساخت و سازها در مصلای تهران بار دیگر با رکود مواجه شده است. سعیدی کیا که نماینده ویژه در این پروژه بود، مدت ها است از کار کنار کشیده است.

* قرار است در آبان ماه سال جاری دانشگاه پاریس به عباس کیارستمی دکترای افتخاری اعطا کند. این مراسم با معرفی و پیگیری های سفارت فرانسه در تهران انجام می شود.

*گفته می شود حسینعلی ضیایی مدیر عامل سابق تامین اجتماعی به زودی به عنوان دبیر اول سفارت ایران عازم ونزوئلا می شود.

*در روزهای اخیر فیلمی امریکایی از تلویزیون پخش می شود که در آن پدر به فرزندش می گوید " خداحافظ " و فرزند وی در جواب می گوید من از این جمله بدم می آید و به جای آن بگو " به امید دیدار "

*تلاش ها برای آزادی دو روحانی دربند وهابیون عربستان تاکنون به نتیجه نرسیده است. یکی از این روحانیون قاضی احمدی است.

*شنیده ایم وزیر نفت به منظور کاهش هزینه های دولتی و آزاد سازی اموال عمومی، دستور تخلیه و فروش ۸۰ واحد مسکونی در اختیار مدیران این وزارتخانه را صادر کرده است. تعدادی از این منازل مربوط به برج آ. اس. پ. می باشد.

*در یکی از واحدهای دانشگاهی دلفان کتاب حقوق کودک شیرین عبادی تدریس می شود که با اعتراضات دانشجویان همراه بوده است.

*محراب مسجد هزار ساله زردک اردکان مورد هجوم و تخریب غارتگران میراثفرهنگی قرار گرفته است.

*۱۰۰ نفر از مالباختگان یک شرکت بیمه در مقابل دفتر مرکزی آن در خیابان آفریقا تجمع کردند. مدیر یکی از شعب این شرکت اقدام به اختلاس و کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی کرده است.