افکار نیوز - کلاهبرداری درنقش مدیر کاروان زیارتی

فردی که تحت پوشش مدیر کاروان زیارتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان شهرستان فلاورجان استان اصفهان می کرد توسط ماموران این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش افکار سایت پلیس نوشت، سرهنگ " مهدی داوری " سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق این شهرستان تحت پوشش مدیر کاروان زیارتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان فلاورجانی می کند موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته محل سکونت متهم شناسایی و سریعا ماموران به محل اعزام وبا هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول گفت: متهم که خود را " اسدا.. - ز " معرفی ودر تحقیقات اولیه پلیس منکر هرگونه کلاهبرداری شده بود پس ازمواجهه با اسناد و مدارک مستدل قفل سکوت وی شکست.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: نامبرده به ۱۳ فقره کلاهبرداری جمعا به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به همین شیوه اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته اند خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ " داوری " در پایان به شهروندان هشدار داد: افراد سود جو و فرصت طلب از هر موضوعی برای کلاهبرداری استفاده می کنند و شهروندان باید توجه داشته باشند قبل از اینکه وجهی را بابت کاری یا خدمتی به فردی پرداخت کنند از اصالت آن شرکت یا فرد اطلاع کامل حاصل کنند تا این فرصت از اینگونه افراد گرفته شود.

/ ب.