آرزوی نهایی فمینیست های ایران مشخص شد!
افکار نیوز _ گروه سیاسی:

مطالبات فمینیستی تا جایی رسیده است که از توافق حزب کوموله و دمکرات مبنی بر تجزیه ایران حمایت می کند!

شادی صدر فمینیست مقیم انگلستان در سایت شبکه بین المللی همبستگی زنان با حمایت از گروهک های تروریست و تجزیه طلب ضمن اینکه حق تجزیه طلبی را از حقوق مسلم گروه های تروریستی برشمرده، این حق مسلم! را هم راستای مطالبات فعالین فمینیست عنوان کرده است.

این در حالی است که حمایت جریان فمینیستی از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب مسبوق به سابقه است؛ این هم راستایی که هر از گاهی از سوی برخی از فعالین فمینیست مطرح می شود، باعثبه وجود آمدن ابهامات بیشتر در مورد انگیزه های واقعی این جریان در عده ای و البته رفع ابهام در عده ای دیگر می شود.

دفاع شادی صدر از تجزیه ایران در حالی مطرح می شود که صهیونیستها نیز بر تهدیدات خود افزوده اند و اعراب نیز ادعاهای خود درباره جزایر سه گانه را مرتب مطرح می کنند و این همسویی در این شرایط بسیار قابل تامل به نظر می رسد.

این فعال فمینیست در ادامه اوج وطن دوستی خود را به اثبات می رساند و می گوید: " مفاهیمی که ما به عنوان مفاهیمی مثبت مفروض می دانیم و نسبت به آنها احساس تعلق شدید می کنیم، برای بسیاری(!) از ساکنان درون مرزهای قراردادی ایران بار منفی دارند. مفاهیم مانند ایران، ایرانی، ملت ایران و… "

در این رابطه با بررسی تاریخ و ریشه های مطالبات فمینیستی در ایران می توان با تشخیص منشاء آن، برخی از ابهامات را حول این جریان روشن نمود و از این هم راستایی رمز گشایی کرد.

بررسی تاریخ نه چندان طولانی فعالیت های فمینیستی در ایران، نشانگر آن است که اولین و بارزترین چهره های این جریان که از مفاخر فمینیست های ایرانی به شمار می روند، همچون طاهره قره العین و صدیقه دولت آبادی از اعضای فرقه ساختگی و نوظهور بهائیت بوده اند که با الهام از تعالیم استعمارساخته محمدعلی باب، سنگ بنای مطالبات و فعالیت های فمینیستی را در ایران بنا نهادند؛ بهائیت فرقه ای است که به گواه تاریخ و عملکرد، در راستای منافع استعماری و ایجاد تفرق و تشتت در مردم ایران و استیلای کشورهای سلطه جو بر منابع این مرز و بوم شکل گرفته و در سرزمین های اشغالی فلسطین و در دامان صهیونیسم جهانی سکنی گزیده است؛ بنابراین منشاء این جریان را می توان در فرقه بهائیت دانست کما اینکه در حال حاضر نیز سرویس های جاسوسی، بهائیت(صهیونیسم) و بازماندگان خاندان پهلوی گردانندگان اصلی و پشت پرده جریان فمینیستی می باشند.

حال با این رویکرد و لحاظ این موضوع که تجزیه ایران که طرحی ناموفق از سوی کشورهای استعماری است و سال هاست پیگیری می شود، می توان از همراستایی منافع گروهک های تجزیه طلب و جریان فمینیستی رمزگشایی کرد.