به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، عشایر شیروان همچون سایر اقشار ولایتمدار و عاشق رهبری، ۲۴ مهرماه میزبان رهبر انقلاب خواهند بود و با حضوری چشمگیر در آیین استقبال از رهبر عزیزشان، خار چشم دشمنان نظام و ولایت خواهند شد.

با نزدیک شدن به روز دیدار، جمع کثیری از عشایر شیروانی خود را آماده کرده‌اند تا با حضور در مراسم استقبال از رهبری ضمن بهره مندی از بیانات و رهنمودهای ایشان، با رهبر عزیز انقلاب تجدید بیعت کنند.



شماری از عشایر شیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گویند روزهاست که برای دیدار با آقا لحظه شماری می‌کنند.

یکی از عشایر می‌گوید: امام عزیز(ره) عشایر را ذخایر انقلاب عنوان کردند و این قشر از جامعه اسلامی نقش مهمی در پیروزی و تداوم انقلاب داشته‌اند، این روزها که رهبر انقلاب در این استان حضور دارند و به شهر شیروان شرفیاب می‌شوند، وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم که با بهترین استقبال از ایشان، عشق و وفاداری خودمان را به رهبری عزیز اعلام کرده و به دنیا ثابت کنیم که عشایر کشور، نه تنها ذخیره انقلاب بلکه سربازانی عاشق و ولایتمدار در جای جای ایران اسلامی هستند.

رضا مرادی اظهار می‌دارد: حال و هوای عشایر شیروان این روزها غیر قابل توصیف است، شور و اشتیاق خاصی در وجود تک تک عشایر برای دیدن رهبری وجود دارد که قابل بیان نیست.

یکی دیگر از عشایر در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده است می‌گوید: انتظار ما این است که مسئولین به حرف‌های رهبر عزیز گوش کنند و به سخنان ایشان عمل کنند و عشق و ارادتشان را در قول و عمل به اثبات برسانند.

اکبر حسین پور ادامه می‌دهد: هرگاه که سخنان آقا را می‌شنوم برای مظلومیت این رهبر عزیز اشک از چشمانم جاری می‌شود.

وی مهربانی، لطف و محبت رهبری به مردم را، بالاتر از محبت پدرانه می‌داند و می‌گوید: آقا برای همه مردم و برای پیشرفت کشور از صمیم قلب دلسوزی می‌کنند و باید قدوم چنین رهبری را توتیای چشمان خود کنیم و برای حضورش خدای بزرگ را شکر گزار باشیم.

حسین زمانی نیز در مورد سفر رهبر انقلاب به شیروان می‌گوید: جانم به فدای رهبر باشد، آمدن ما برای آیین استقبال از ایشان افتخاری بزرگ است؛ با آمدن ایشان قلب و روحمان شاد شده است و جز دعای خیر که بدرقه راهشان می‌کنیم کاردیگری از دستمان بر نمی‌آید.

وی تاکید می‌کند: عشایر این منطقه همیشه آماده جانفشانی در راه انقلاب و حفاظت از خون شهدا هستند و تاپای جان در حمایت از ولایت و رهبری ایستاده‌اند.

رهبر انقلاب در ششمین روز از سفر تاریخی خود به خراسان شمالی با مردم شهرستان شیروان دیدار خواهند کرد.

شهرستان شیروان در شمال شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد و قریب یک هزار و ۸۶۴ خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزارنفر در این شهرستان زندگی میکنند.