پذیرایی جالب در همایش مجمع تشخیص

به گزارش افکارنیوز، فارس نوشت: دومین همایش «برند برتر، کیفیت برتر» صبح امروز با حضور چهره‌هایی همچون حسن روحانی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات، سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز، محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه و صاحبان شرکت‌های تولیدی سراسر کشور در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص برگزار شد.

شایان ذکر است که هدف از برگزاری این همایش حمایت از تولید داخلی، سرمایه ایرانی و پرهیز از اسراف و مصرف‌گرایی بود و در همین راستا مسئولان برگزاری همایش در حاشیه این برنامه اقدام به توزیع بسته‌هایی از محصولات تولید کشورمان به شرکت‌کنندگان کردند.

البته از نظر برخی عرضه گل‌های گران‌قیمت به مهمانان هنگام ورود به سالن همایش، غذاهای متنوع و برخی مواد خوراکی از جمله کیک‌ بزرگ تبلیغاتی در حاشیه این همایش از سوی برخی غرفه داران خلاف اهداف این همایش بود.

از نکاتی که در حاشیه این همایش قابل توجه بود پذیرایی از شرکت‌کنندگان با سیب زمینی سرخ‌کرده، آدامس و چای سبز بود.

در این همایش حسن روحانی به عنوان سخنران افتتاحیه نسبت به عملکرد دولت در حوزه تولید نقدی جدی ارائه کرد که این موضوع مورد تشویق برخی از حضار قرار گرفت.

اهدای جوایز به صاحبان برخی از برند‌های مطرح کشور از سوی محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه از دیگر قسمت‌های این همایش بود.

بر اساس این گزارش قرار است که صاحبان شرکتهای تولیدی شرکتکننده در این همایش امروز با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کنند.