به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای دقایقی قبل وارد شیروان شدند و مورد استقبال عظیم مردم ولایت مدار این شهرستان در خیابان استقلال و ورزشگاه کارگران این شهر قرار گرفتند.

سخنرانی رهبر انقلاب لحظاتی پیش در میان جمعیت چندین ده هزار نفری مردم شیروان و در حالی که مردم با شعارهای کوبنده به ابراز احساسات می‌پرداختند، آغاز شد.

ابراز احساسات و شعارهای استقبال کنندگان از بدو ورود و حتی پیش از ورود رهبری آغاز شده بود و تا قبل از شروع سخنرانی حجت الاسلام حسین کوثری؛ امام جمعه شیروان ادامه داشت.

پیش از شروع سخنرانی رهبری حجت الاسلام کوثری دقایقی در مورد مسائل مختلف، نیازها و کمبودهای شهرستان شیروان سخنرانی کرد.

رهبر انقلاب صبح امروز برای دیدار با مردم شیروان وارد این شهر شدند و قرار است بعد از پایان سخنرانی در جمع مردم این شهرستان، در گلزار شهدای شیروان حضور یابند.

به نظر می‌رسد دیدار با برخی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شیروانی از دیگر برنامه‌های سفر رهبری به این شهرستان باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای چهارشنبه هفته گذشته برای انجام سفری هشت روزه وارد خراسان شمالی شدند و مورد استقبال باشکوه مردم بجنورد قرار گرفتند.

ایشان شنبه ۲۲ مهر ماه نیز برای دیدار با مردم شهرستان اسفراین، سفری چند ساعته را به این شهرستان انجام دادند و در ورزشگاه تختی اسفراین در جمع هزاران نفر از مردم این شهرستان سخنرانی کردند.