به گزارش افکارنیوز،حسین‌علی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از نامه رسمی چند تن از اعضای فراکسیون اصولگرایان به رئیس مجلس جهت اعلام انصراف از طرح سوال از رئیس جمهور و احتمال از حد نصاب افتادن این طرح خبر داد و گفت: فراکسیون اصولگرایان با طرح سوال از رئیس‌جمهور در این مقطع موافق نیست چرا که تجربه سوال از رئیس جمهور در اواخر سال گذشته باخت باخت بود، به این معنی که هیچ کدام از طرفین نتوانستند به نتیجه مطلوب دست‌ یابند.


وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود که در این مقطع نیز اگر سوال از رئیس جمهور مطرح شود، نتیجه‌ای بهتر از تجربه پیشین نخواهد داشت و نهایتا ضمن ضربه‌ای که به مجلس و دولت وارد می‌شود، این مردم هستند که باید تبعات این عمل را در عرصه اقتصادی و سیاسی متحمل شوند.


عضو هئیت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه این فراکسیون به این جمع‌بندی رسیده است که در این مقطع طرح سوال راهکار مناسبی نیست، اظهار داشت: راهکاری که در نشست اخیر فراکسیون مطرح شد آن بودند که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همدلی بین مسئولین با بررسی مسائل و جمع‌بندی آن در خصوص برون‌رفت از شرایطی که از باب تورم و گرانی برای مردم به وجود آمده است، خارج شویم که این راهکار نیز مورد قبول اکثریت نمایندگان دلسوز قرار گرفت.


وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مقرر شد گروه تماس به نام گروه همدلی با حضور روسای سه نفره تشکیل شود تا بتوان برای برون‌رفت از مشکلاتی که در حال حاضر به‌وجود آمده به راحتی عبور کنیم.


حاجي دليگاني در خاتمه خاطرنشان کرد: آقايان نوباوه و نادران از جمله نمايندگاني بودند که از طرح سوال از رئيس جمهور انصراف دادند.