به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، محمد‌ابراهیم محبی عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس که در مورد جلسه عصر امروز(سه شنبه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در این جلسه قرار بود وزیر نیرو به سؤال ۲ نفر از نمایندگان و وزیر کشور نیز به سؤال ۲ نفر از نمایندگان پاسخ بدهد که هیچ کدام به کمیسیون عمران مجلس نیامدند.

وی افزود: آقایان قسیم عثمانی نماینده بوکان، ایران پور نماینده مبارکه، حسن نژاد نماینده مردم، نجف نژاد نماینده بابلسر که از وزیر نیرو و وزیر کشور سؤالاتی را داشتند نیز سؤالات خود را پس گرفتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان تصریح کرد: طرح الحاق یک تبصره به قانون احداثپروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و پولی کلیات و جزئیات آن به تصویب رسید و بر این اساس بزرگراه‌ها به آزادراه تبدیل می‌شوند.

به گزارش فارس، طبق دستور جلسه هفتگی کمیسیونها قرار بود لایحه اجازه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به تشریفات پروتکلهای اصلاحیه یک دو و چهار کنوانسیون ورشو و اصلاحیه آن به موجب تشریفات پروتکل مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات هوایی بین المللی بررسی شود که این مورد در دستور کار این کمیسیون قرار نگرفته است.