به گزارش افکار به نقل از فیلم نيوز - شیرین یزدانبخش که در بین اهالی تئاتر به خاله معروف است در فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی مقابل دوربین میرود.

شیرین یزدان‌بخش که با فیلم سینمایی " لطفا مزاحم نشوید " به کارگردانی محسن عبدالوهاب بازیگری را شروع کرده در دومین تجربه سینمایی‌اش در فیلم سینمایی " جدایی نادر از سیمین " به کارگردانی اصغر فرهادی بازی می‌کند.

پیش از این حضور شهاب حسینی و لیلا حاتمی در این فیلم قطعی شده است. " جدایی نادر از سیمین " داستان یک زوج است که در آستانه جدایی قرار دارند که نگه داری فرزندشان برای آنها مشکلات تازه‌ای را به وجود می آورد.

شیرین یزدان‌بخش برای بازی در فیلم سینمایی " لطفا مزاحم نشوید " سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر به دست ٱورد. او که یک تماشاگر پرو پا قرص تئاتر است بین اهالی تئاتر به خاله معروف است، پس از بازی در " لطفا مزاحم نشوید " یزدان‌بخش پیشنهادهای بازیگری مختلفی داشت که از بین آنها " جدایی سیمین از نادر " را انتخاب کرده، به نظر می‌رسد این علاقمند پر و پا قرص تئاتر در سینما حضوری پررنگ تر از دنیای نمایش خواهد داشت.

/ب.