به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمafkarnews. irدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و چند وزیر روز شنبه ششم آبان ماه جاری برای افتتاح یک پروژه صنعتی و حضور در جلسه ستاد راهبردری توسعه استان کرمان به این خطه سفر می‌کند.

در این سفر حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی حضور دارند.

همچنین نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نامجو وزیر نیرو و مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در این سفر رحیمی را همراهی می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در روز شنبه در محل فرودگاه کرمان مورد استقبال قرار می‌گیرند و سپس به سمت شهرستان زرند حرکت می‌کنند.

افتتاح کارخانه کنستانتره فولاد زرند با سخنرانی رحیمی معاون اول رئیس جمهوری ششم آبان ماه جاری انجام می‌شود.

رحیمی در این سفر یک‌روزه و با حضور در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان به ایراد سخن می‌پردازد و جلسه ستاد راهبردی استان کرمان نیز با حضور ایشان برگزار می‌شود.

همچنین وزیر بهداشت و درمان با سفر به سیرجان از مراحل ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی امام رضا(ع) این شهرستان بازدید به عمل می‌آورد.

مرضیه وحیددستجردی با حضور در سیرجان دانشکده پزشکی این شهرستان را نیز افتتاح می کند.