به گزارش افکارنیوز، کیهان نوشت: این خبرنگارنما و جاسوس فراری که چند سالی است در پناه ضد انقلاب و سلطنت طلب های خارج از کشور حضور دارد صبح یکشنبه در ادامه کارهای جاسوسی خود برای خدمت به بیگانگان سعی کرد تا با عشرت شایق نماینده سابق تبریز و فعال سیاسی تماس گرفته و مصاحبه ای با وی داشته باشد. شایق که دو دوره سابقه نمایندگی و ۳۰ سال فعالیت سیاسی را در کارنامه خود دارد با هوشیاری کامل ترفند این جاسوس خبرنگارنما را شناخت و از مصاحبه با وی امتناع کرد.

وی ضمن تایید این خبر گفت: از ساعت ۱۱ صبح تلفنی با کد خارج از کشور با اینجانب تماس می گرفت؛ و از آنجا که اینجانب می دانستم این تلفن خارج از کشور است جواب ندادم. وی افزود: بعد از ۳۱ بار تماس به این تلفن جواب دادم که متوجه شدم زن میانسالی به نام مسیح علی نژاد پشت خط است و گفت که می خواهد مصاحبه ای انجام دهد. این نماینده سابق تبریز گفت: با این که اینجانب از صدای تماس گیرنده فهمیدم که وی چه کسی است اما از وی خواستم تا خود را معرفی کند که خود را علی نژاد معرفی کرد و اینجانب در پاسخ به وی گفتم، ما هیچ وقت با ضد انقلابیون و بیگانگان ارتباط نداشته و هرگز هم با جاسوسان مصاحبه نمی کنیم. این فعال سیاسی اضافه کرد: بعد از این صحبت تلفن را قطع کردم اما علی نژاد مکرراً با اینجانب تماس می گرفت، اما به تلفن های وی جواب ندادم.

شایق تصریح کرد: این جاسوس وقتی متوجه شد به تلفن وی جواب نمی دهم، از طریق تلفن دیگری که شماره آن نیفتاد با اینجانب تماس گرفت و من فکر کردم که این تلفن از داخل کشور است و وقتی جواب دادم دیدم باز علی نژاد است و عاجزانه اصرار دارد تا با من گفت و گو کند و مکرر التماس می کرد که تلفن را قطع نکنم.

گفتني است علي نژاد در حادثه زلزله اخير در برخي شهرهاي آذربايجان شرقي با تماس با برخي از نمايندگان و چهره هاي سياسي اين استان درصدد تهيه گزارش هاي مغرضانه و تحريك آميز افكار عمومي هموطنان آذري زبان كشورمان بود كه با هوشياري آنان اين توطئه خنثي شد.