به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ گفت: حضور خود را در انتخابات نفی نمی‌کنم ولی در زمان مشخص باید تصمیم به بلوغ برسد تا قابل انتشار شود. هم‌چنین شرایط اجتماعی هم باید برای اعلام حضور مناسب باشد اما در حال حاضر زمان مناسبی نه برای تصمیم‌گیری است و نه شرایط اجتماعی، زمان پذیرش چنین تصمیماتی را دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که اگر شما در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوید آیا جامعه روحانیت از شما حمایت می‌کند؟ خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در حوزه‌ی اصولگرایی سعی دارد نقش خود را به خوبی ایفا کند. اگر قرار باشد کاندیدای ریاست جمهوری شوم خوشحال خواهم شد که نهادهای اصلی از من حمایت کنند.

او درباره بیانات مقام معظم رهبری در مورد اختلافات بین قوا تصریح کرد: بحثفاقد اشکال است. نزاع درست نیست. جامعه نیازمند گفت‌وگویی سازنده است. به‌خصوص در حوزه‌هایی که مورد نیاز جدی جامعه است باید گفت‌وگوهای کارشناسی به صورت شفاف و دقیق مطرح شود؛ بدین معنی که اگر موضوعات به صورت منازعه و جدال‌های بی‌فایده و آزاردهنده به‌خصوص در موضوعات کم‌اهمیت باشد و این گفت‌وگوها ادامه پیدا کند جز آزردگی روانی و سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت کشور حاصلی نخواهد داشت.

پورمحمدی در پایان بیان کرد: امیدواریم شاهد همبستگی و وفاق ملی باشیم و مباحث جدی در حوزهی رفع مشکلات کشور اتفاق بیفتد. همچنین مسوولان وقت خود را به گفتوگوهای بیارزش و کمحاصل سپری نکنند.