تاکید رهبری بر دست برتر جمهوری اسلامی

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران و موفقیت های پی در پی نظام اسلامی در دستیابی به این اهداف خاطرنشان کردند: نگاه به اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را در این تحولات نشان می دهد.

ایشان با تأکید بر اینکه یکی از دلایل جنجالهای صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی توفیقات کسب شده است، افزودند: در مقایسه ی سیاست خاورمیانه ای غربی ها و سیاست خاورمیانه ای جمهوری اسلامی به وضوح مشاهده می شود که سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی به اهداف خود نزدیک شده است.

فرمانده کل قوا، توانایی جمهوری اسلامی برای دستیابی به اهداف را زیاد دانستند و تأکید کردند: پیشرفت و عبور از موانع در سایه توفیق خداوند متعال، همت، ‌نشاط و انگیزه دست یافتنی خواهد بود.

رهبر انقلاب در این دیدار که به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش برگزارشد، سواحل گسترده جمهوری اسلامی و بویژه ساحل دریای عمان و عقبه ی آن در منطقه مُکران را ثروت عظیم ملی توصیف کردند و افزودند: اگر دولت و سایر مسئولان با نگاه راهبردی به مناطق دریایی، به کمک بیایند، این منطقه ی عظیم و مهم می تواند توانایی های زیادی را برای جمهوری اسلامی بوجود آورد.

پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در ارتباط با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گزارشی از برنامه های فعلی و آتی این نیرو در زمینه ی شناورهای سطحی، زیرسطحی، نیروی انسانی و حضور در آبهای بین المللی بیان کرد.